kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان:

شهید رئیسی در عرصه انتخاباتی سیاستمداری صادق بود

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با تاکید بر اینکه شهید رئیسی در عرصه انتخاباتی سیاستمداری صادق بود گفت: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند «من دلم برای رئیسی سوخت» بدان معناست که نباید این داغ در دل‌هایمان سرد شود. 
 
 
 
همدان- خبرنگار کیهان:
 
حسن رضانیا در آیین اختتامیه ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در همدان با بیان اینکه امروز هر فردی که در عرصه فضای مجازی با دشمن مقابله کند جهادگر است افزود: بعد از دفاع مقدس شاخص‌های سیاسی و فرهنگی ما طی دو دهه دچار تغییر شد.
وی اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر با ذکاوت منحصر به فردش تمامی شاخص‌هایی که نظام سیاسی و فرهنگی را به قهقرا برده بود را از بین برد و در ادامه راه، تنها کسی که توانست به شاخص‌های اصلی نظام  معنا ببخشد «شهید آیت‌الله رئیسی» بود.
رضانیا با اشاره به اینکه امروز توپخانه دشمن دیگر به دنبال تحریم انتخاباتی نیست بلکه اعتبار افراد را نشانه رفته است عنوان کرد: این ۶ نفری که تایید صلاحیت شدند، همگی عضو خانواده این نظام هستند و این مردم هستند که باید بدانند به چه کسی رای دهند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با تاکید بر اینکه در این دوره از انتخابات همه نحله‌های سیاسی حضور دارند اظهار داشت: بر اساس منابع افکارسنجی روند مشارکت در این دوره رو به افزایش است و لذا در این دوره نیز انتخاباتی پرشور، امن و سالم مدنظر است.
در ادامه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه امروز بهره‌گیری درست از ابزارها یکی از عوامل موفقیت محسوب می‌شود افزود: امروزه به شکل واقعی، فضای مجازی تمام زندگی افراد را درگیر کرده است.
سردار مهدی ظفری با اشاره به اینکه اکنون جنگ واقعی در فضای مجازی شکل گرفته و حال نباید از این محیط به وجود آمده ترس داشت عنوان کرد: باید در فضای مجازی ساختارسازی و شبکه‌سازی کنیم زیرا دشمن از داشته‌های موجود در این فضا به نفع خود بهره می‌برد.