kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

انقلاب اسلامی ايران به مثابه رسانه بین‌المللی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ايران به مثابه رسانه بین‌المللی است، گفت: گسترش اسلام در اروپا و سایر قاره‌ها مانند آمریکا، یکی از شواهد رسانه بودن انقلاب ماست.
 
 
 
اصفهان- خبرنگار كيهان:
 
سردار غلامرضا سلیمانی در «یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه» در تالار «شیخ بهائی» شاهین شهر گفت: امروز کسانی که به معرفی ایران و کشور‌های مسلمان به عنوان جبهه حق و کشور‌های سلطه‌گر با محوریت صهیونیست‌ها به عنوان جبهه باطل پرداخته‌اند جزو رسانه انقلاب اسلامی هستند. وی یادآور شد: انقلاب اسلامی، مکتب مقاومت، شهدای مدافع حرم، شهید سلیمانی، شهید رئیسی و دیگر شهدا هر کدام در سطح دنیا یک رسانه هستند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی گفت: در این راستا «انسان رسانه‌ها» می‌توانند به عنوان نخستین راویان با بهره‌گیری از ظرفیت فناوری و اینترنت به روایتگری بپردازند. وی با بیان اینکه امروز رسانه، صدای مردم مظلوم غزه را به جهان رساند و در این مسیر «انسان‌رسانه‌ها» نقشی قابل توجه داشتند، گفت: باید به تقویت جبهه رسانه‌ای در داخل کشور پرداخت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین  گفت: هر کس که دلش برای کشور می‌تپد باید دیگران را برای مشارکت در انتخابات فراخواند. سردار غلامرضا سلیمانی افزود: دلیل بیش از ۹۵ درصد افراد مردد برای شرکت در انتخابات، ابهاماتی است که در ذهن آنها به‌واسطه ناکارآمدی و نامهربانی از یک دستگاه اجرائی یا مشکلات حل نشده برای آنها، شکل گرفته است.