kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

تداوم خدمت‌رسانی دولت شهیدجمهور
 مهرداد بذرپاش: «با یاد رئیس‌جمهور شهید و‌ در حضور دکتر مخبر امروز در خراسان رضوی‌، ۱۰۴۷۷ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و برای ساخت ۱۹۷۸۰ واحد مسکونی زمین تقدیم مجاورین بارگاه علی ابن موسی‌الرضا شد. با تلاش همکارانم از ابتدای دولت در این استان ۱۵۵۵۱۴ واحد مسکونی در مرحله ساخت قرار گرفته است.»
گوشه‌نشین حرم
 کاربری این دو تصویر از رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در حرم مطهر رضوی را به اشتراک گذاشت و برای او نوشت: «گوشه‌نشینِ حرم...»
بازگشت به عقب؟!
 کاربری نوشت: «۱۵ بار ایران به تعهدات خود «برجام» عمل کرد اما آنها از توافق خارج شدند و تحریم‌ها ۲ برابر شد و جالبه همین جماعت که تحریم‌ها رو ۲ برابر و دلار رو ۱۰ برابر کردن و در اکثر موضوعات متخصص نیستن، مدعی این هستن که میتونن مملکت رو اداره کنن.»
تبلیغات منصفانه
 علیرضا زادبر: «طوری نامزد مدنظرمان را تبلیغ کنیم که فردای روز انتخابات و تعیین رئیس‌جمهور باز هم بتوانیم کنار یکدیگر زندگی کنیم! قرار نیست هر انتخابات منجر به ایجاد شکاف و گسست در جامعه شود.»
فعالیت ربات‌های هتاک در فضای مجازی
 حسین دلیریان: «ارزیابی‌های ما در مرکز ملی فضای مجازی نشان می‌دهد که به طور میانگین، حجم زیادی از کاربران توئیتر که علیه کاندیداها محتوای توهین‌آمیز منتشر کرده‌اند، ربات هستند. از آنجایی که این ربات‌ها علیه هر 6 کاندیدای محترم انتخابات ریاست‌جمهوری فعال هستند، لازم است که کاندیداها و هواداران‌شان بیش از این هوشیار باشند. ربات‌های توئیتر قصد دارند که کاندیداها و هواداران‌شان را به واکنش تند علیه یکدیگر وادار کنند.»
اهمیت مشارکت
 کاربری این جمله از فرموده رهبر انقلاب را همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری بازنشر داد: «رهبر انقلاب: «این‌که چه کسی انتخاب شود، مسئله اول نیست؛ مسئله‌ دوم است. مسئله اول این است که مردم، همه در انتخابات شرکت کنند؛ پُرشور شرکت کنند، آگاهانه شرکت کنند، فکر کنند، تحقیق کنند و آن کسی را که می‌خواهند، انتخاب کنند».»