kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۹۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
اخبار خوش انتخاباتی
 محسن مهدیان: «چند خبر خوش تا اینجای انتخابات؛ -واکنش اخلاقی ردصلاحیت شده؛ -تاکید نامزدها حتی پزشکیان بر ادامه راه رئیسی؛ -تا الان به غیر هوادارها فضای اخلاقی میان نامزدها حاکم است؛ -بخشی از بدنه آرای خاکستری امیدوار به صندوق شدند؛ -بخشی از بدنه آرای سیاه رای انداختن به صندوق را به سنگ انداختن به شیشه ترجیح دادند».
تهمت و اهانت ممنوع
 فارس پلاس تصویری از توئیتِ توصیه رهبر انقلاب مبنی بر رعایت اخلاق در جریان انتخابات از سوی نامزدها و طرفداران آنها را به اشتراک گذاشت.
برنامه یا وعده؟!
 رضا پورحسین: «برنامه‌ای که از ابتدا معلوم است انگیزشی و تبلیغاتی و تحقق آن بسیار ضعیف است، به کارنامه خوب منجر نمی‌شود؛ فقط برای ملت هزینه می‌تراشد. «برنامه انگیزشی» همان «وعده» است.»
کار سخت رئیس‌جمهور آینده
 کاربری با انتشار این تصویر از رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی نوشت: «رئیس‌جمهور بعدی کار سختی داره شهید رئیسی جاهایی رفته که حتی مسئولین اون منطقه نرفتن».
ماله‌کشی وفادارانه برای اسرائیل
 کاربری نوشت: «چندوقت پیش معاون سابق شورای امنیت‌ اسرائیل از اوضاع وخیم اقتصادی نظامی و سیاسی‌شون نوشت و همین چندروز پیش هم سه وزیر رژیم به خاطر اوضاع افتضاح بعد از هفتم اکتبر استعفا دادن؛ اوضاع داخلی اسرائیل به حدی فاجعه‌باره که صدای خودشون دراومده اما اپوزیسیون ایران همچنان براشون ماله می‌کشن.»
مدعیان حقوق کجایند؟
 سید رسول موسوی: «کجایند مدعیان حقوق کودک؟ آنها که برای اتفاقی خرد جامعه‌ای را به آتش می‌کشند؟ چرا در مقابل جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی ساکتند؟ از شروع تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه در هشت ماه گذشته تا دیروز ١۵۵١٧ کودک کشته شده است. هنوز تعداد کودکان در زیرآوار مانده و کودکان مفقود مشخص نیست.»
سکوت خیانت‌بار
 قیس قریشی: «والله کسی که درباره نسل‌کشی غزه سکوت کند درباره جنایت علیه ایران و ایرانی هم سکوت خواهد کرد. غزه در جهان تبدیل به معیاری برای شرافتمندی انسان امروز شده، چطور از کسی که در ابتدائی‌ترین امتحان انسانیت و شرف مردود شده انتظار میره شرافتمندانه در کنار وطن و هموطن خود بایستد!؟»
از ذلت پهلوی تا عزت امروز
 پوریا فاضل: «انگار نه انگار این مملکت رئیس‌جمهورش شهید و رئیس مجلسش مشغول انتخابات شده! انگار نه انگار به یک کشور اتمی حمله موشکی کرده. ‌ای نازشستت سید علی خامنه‌ای، از ذلت پهلوی به کجا رسوندی ایران ما رو... رضاخان اعلام بی‌طرفی کرد تو جنگ با اردنگی انداختنش بیرون...»
تویی که نشناختیمت...
 کمال لطفی با انتشار ویدئویی از روایت یک عضو سابق منافقین از تلاش‌های سید شهید ما برای نجات او از اعدام در سال ۱۳۶۰ نوشت: «لعن و نفرین خدا بر آن‌... که در سال ۹۶ برای مُشتی رای در نقش سخنگوی آدم‌کشان نفاق ظاهر شد و آن همه به سید شهید ما اهانت کرد و زخم زبان زد.»