تلاش برای تبلیغات شهری یک طنز مبتذل در شب ارتحال امام(ره)! (اخبار ادبی و هنری)
تلاش برای اخذ مجوزهای تبلیغات شهری فصل دوم برنامه طنز جوکر محصول جدید سکوی فیلیمو در آستانه رحلت حضرت امام(ره)و چند روز پس از شهادت رئیسجمهور گویای عدم اهمیت همسانسازی شهری با حال و هوای کشور است.
مشرق گزارش داد: چگونه ممکن است که در شرایطی که نمای شهری تهران باید جلوهای از این شهادت خادمین ملت و در رأس آن شهیدجمهور را تصویر کند، برخی به دنبال انتشار تبلیغات شهری جوکر است؟ ضمنا این سؤال پیش میآید چگونه میتوان برای یک پلتفرم، زمانی مجوزهای لازم تبلیغات شهری اثرش صادر نشده، با این تلاش مجدانه به اغلب افراد دخیل در این ماجرا به صورت تلفنی دستور صادر کرد تا تبلیغات جوکر جایگزین بنرها و تبلیغات شهری رئیسجمهور شهید شود؟
ضروری است که مسئولان مربوطه که برخی در زمره مدیران هم هستند و در برنامه اختصاصی این پلتفرم هم حضور داشتهاند، به جای تسریع روند تبلیغاتی شهری جوکر به این موضوع توجه داشته باشند که هنوز از زمان شهادت رئیسجمهوری که به واسطه او سمت گرفتهاند دو هفته نگذشته است.