kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۸۹۰۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

کیهان و خوانندگان

 
 
* برخی از کارنامه عملکرد دکتر رئیسی را مرور کنیم و اعلام کنیم چنین رئیس‌جمهوری با این خصوصیات می‌خواهیم: مردم‌داری و فهم درد مردم، مجاهدت و خستگی‌ناپذیری برای حل مسائل، دوری ازسیاست بازی‌های سیاسی، ولایتمداری و تبعيت از امامین انقلاب، برخورد گرم و پدرانه با مردم، صبر در مقابل بدخواهان و بدگویان، رفتار برادرانه با همسایگان و متحدان، همدلی با همه قوا برای اصلاح امور، پاسداشت اقتدار ملی و غرور ملت غیور ایران، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات و پیشرفت کشور، اخلاص و کار برای خدا، برخورد غیر‌جناحی و مبارزه جدی بافساد، فداکاری و ایثار و...!
روشن، فرجی، محمدپور و...
* از قدیم گفته‌اند؛ هر دیدی، بازدیدی دارد یا هر رفتی، آمدی دارد؛ درست حکایت این چند روز است. رئیس‌جمهور شهیدمان از آخرین سفر استانی‌اش برگشته و مردم از همه جای ایران برای پس دادن بازدید به دیدنش آمدند. از کرخه و محمود‌آباد و گرمسار گرفته تا قزوین و شیراز و اصفهان، بیرجند، تبریز، گرگان، میناب، کرمان و... به تعبیر رهبرمان این مرد خستگی‌ناپذیر بالاخره بعد از ۳ سال می‌رود تا در آغوش امام رضا‌(علیه‌السلام) 
آرام بگیرد!
مقدسی
* الله اکبر از این رستاخیز ملی که در سراسر کشور به پاخاست! بی‌شک بخشی از این مردم حتی به سیدعزیز و شهیدخدمت رأی هم نداده بودند، ولی مردم با وجود نقدها قدر او را که برایشان دوید و تا توانست گره مشکلات را باز کرد و کارخانه‌های تعطیل شده را به چرخه تولید آورد و‌... را خوب می‌دانند. 
بابایی
* شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی ثابت کرد با اخلاق و معنویت، سیاست هم قداست پیدا می‌کند و این‌گونه بود که سیاستمداران جهان را به کرنش واداشت که با سیل پیام‌ها و حضور در کشورمان به او احترام نمودند و عملکرد او را ستودند. 
معنوی
*اگرچه دوران ریاست جمهوری آقای رئیسی این عالم و سیاستمدار متقی و بزرگوار چندان طولانی و کافی نبود، اما به زیبایی تمام‌، شاخصی قابل سنجش برای تشخیص کفایت و قابلیت و لیاقت رئیس‌جمهوری در تراز جمهوری اسلامی شد. خداوند آن مرد میدان آرزوها را در جوار اجداد طاهرینش پاداش عظیم و ابدی عطا کرده و ملت ما را به انتخابی همچون او رهنمون فرماید.
نوری
*خطاب به روح پرفتوح شهید والامقام آقای رئیسی عزیز عرض می‌کنم به خودم می‌بالم و افتخار می‌کنم که چند سال قبل در انتخابات ریاست جمهوری به شما رای دادم. شما هم در آن دنیا با شهدای انقلاب برای عاقبت به خیری ما دعا کنید.
فراهانی
* رئیس‌جمهور عزیزمان دکتر رئیسی طرفدارانش را روسفیدکرد، دشمنانش را روسیاه و غافلان را پشیمان و شرمنده نمود. روحش شاد. 
باقرپور
* برخی خبرگزاری‌های غربی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر شهید خدمت در تهران و شهرستان‌ها گفتند اگر چنین حضوری در اعتراض به نظام جمهوری اسلامی ایران در کف خيابان‌ها بود بی‌بی‌سی و دیگر خبرگزاری‌های جهان دائم به آن پوشش خبری می‌دادند‌، ولی از پوشش چنین حضوری در حمایت از نظام و ارج نهادن به خدمتگزاران صادق خود خبر چندانی مخابره نمی‌کنند. البته که از رسانه‌های نفاق انتظاری غیر از این هم نیست.
گودرزی
* درست است که غزه به لحاظ جغرافیایی کوچک است ولی مردمانی مظلوم و مقتدر با روح بزرگ دارد که حاضرند برای هدفشان از همه چیزشان بگذرند حتی از جان و فرزندانشان. و ان‌شاءالله رژیم وحشی صهیونیستی را از پای درخواهند آورد و قدس را از چنگال این رژیم نامشروع آزاد خواهند کرد.
نادری
* اگر خوب دقت بکنیم در روزهای اخیر، جنبش انسانی‌ـ دانشجویی در بیش از ۷۰ دانشگاه آمریکایی در حقیقت می‌خواهد با کنار زدن نقاب تمدن پوشالی غربی، به روندهای چند صد ساله غرب در ارائه استانداردهای دوگانه از آزادی، صلح و امنیت اعتراض بکند.جامعه‌شناسان این منازعه را منازعه هویتی در غرب می‌دانند که این حوادث شروع آن است.
احمدوند
* شبکه العربیه در یک خبر جعلی نقل کرده در مرحله دوم توافق آتش‌بس ممکن است شاهد خروج برخی از رهبران حماس از غزه به قاهره باشیم. حقیقت این است که این خبر صحت ندارد و هدف از انتشار این اخبار کذب و ساختگی، سردرگم ساختن افکار عمومی و ایجاد ناامیدی در ادامه مقاومت است. کسانی که باید خارج شوند صهیونیست‌های اشغالگر هستند.
افشار
* نادیده گرفتن تنوع‌بخشی به سبد سوخت کشور و تمرکز بیش از حد بر بنزین به عنوان منبع اصلی انرژی برای ناوگان حمل‌ونقل، مشکلات زیادی را به وجود آورده است. این وابستگی افراطی نه تنها باعث شده تا مصرف بنزین به شدت افزایش یابد، بلکه تأثیرات منفی قابل‌توجهی نیز بر زیرساخت‌های دیگر سوخت‌ها به خصوص سی ان جی گذاشته است. در حالی که در دسترس ‌بودن وسیع گاز طبیعی در ایران استفاده از آن را به عنوان سوخت خودرو‌ها و تنوع‌بخشی به سبد سوخت کشور از جهات امنیت انرژی و صرفه اقتصادی، فوق‌العاده مقرون به صرفه است.
شکیبایی