kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۸۲۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
*خدا را شکر علی‌رغم تلاش دشمنان بیرونی و داخلی برای برگزار نشدن و یا حضور کمرنگ مردم در انتخابات مجلس، مجلس انقلابی شکل گرفت. امیدواریم که نمایندگان متعهد و انقلابی و ولایتمدار، با عملکرد درست خود با همکاری با قوای دیگر به ویژه قوه مجریه، گره‌های کور مشکلات کشور را باز کنند و مردم را به آینده امیدوار نمایند و از افتادن به دام وسوسه خناسان و وحدت‌شکنی به جد پرهیز کنند که سم مهلک است.
فتحی‌آبکوه
* یکی از مهم‌ترین نقشه‌های دشمن پس از انتخابات، اختلاف‌افکنی بین نیروهای جبهه انقلاب باهدف به حاشیه افکندن اولویت‌ها، از هم گسیختن انسجام میان نیروها، تبدیل اختلاف نظر‌ها به منازعات فرساینده میان فعالان سیاسی است که بسیار مضر است. و کسانی که حقیقتا دغدغه انقلاب دارند نباید فریب دشمنان و بدخواهان را بخورند و در زمین دشمن بازی کنند!
نیک‌‌سرشت
* درود خداوند بر شهدا که بصیرت و آینده‌نگری مثال‌زدنی داشتند. این بصیرت و آینده‌نگری به عنوان نمونه در وصیت‌نامه‌ سردارشهید عزیز محمود کاوه بعینه نمایان است. آن‌جا که می‌گوید؛ اگر امروز به انقلاب ما خدشه وارد شود بدانید که به مسلمان‌های جهان خدشه وارد شده است و اگر به انقلاب ما رونق داده شود آن‌ها پیروز شده‌اند. شادی روح بلندشهدا صلوات.
مرتضوی
*پالایشگاه آبادان که در دولت قبل قرار بود به علت زیان‌ده بودن، به صورت رایگان واگذار شود امروز به سود‌دهی 12 هزار میلیارد تومانی رسیده است! چرا برخی عوامانه اظهار می‌دارند دولت دکتر رئیسی با دولت پرخسارت قبل فرقی ندارد؟
افراسیابی
 * علی‌رغم پیش‌بینی دولت قبل برای تورم سه رقمی برای دولت دکتر رئیسی، بخشی از موفقیت دولت سیزدهم از این قرار است: تسویه ۴۶۴ هزار میلیارد تومان از بدهی‌ها و تعهدات، تسویه حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی اصل و سود اوراق، تسویه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به صندوق‌های بازنشستگی، اختصاص ۴۰ هزار میلیارد برای رتبه‌‌بندی معلمان و تسویه ۵۴ هزار میلیارد بدهی به بانک مرکزی!
اسکندری
 * دشمنان قسم خورده نظام به دنبال حیازدایی از جامعه هستند و مردم و دولت نباید ‌بگذارند دشمن به هدفش برسد. با توجه به پایبندی زنان و دختران ما نسبت به حجاب، رسانه‌ها و وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و فرهنگ و آموزش عالی نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی و آگاه‌سازی جامعه دارند.
ضامن‌جانی
*امیدواریم که جبهه مقاومت‌، رفح را به گورستان رژیم کودک‌کش وحشی تبدیل و او را از ورود به رفح برای همیشه پشیمان کند و درس عبرت فراموش نشدنی به این وحوش بدهد.
وفایی ‌
* قاتل شهید مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعت اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهر خاش توسط سربازان برون مرزی انقلاب اسلامی به هلاکت رسید. درود بر سربازان جبهه مقاومت که ظالمان را به سزای خویش می‌رسانند.
روشن
*در حالی که مردم دنیا از هر نژاد و عقیده‌ای به حمایت از مردم و کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی به پاخاسته‌اند اما دغدغه فرح پهلوی دلداری دادن به مجری شبکه ماهواره‌ای مفلوک من و تو به خاطر مرگ سگ او و سگ‌بازی با اوست. اینها در دوران سلطنت‌شان هم همین طور بودند که مردم با اردنگی بیرون‌شان انداختند.
تدینی
* تخریب کندوی زنبورهای وحشی توسط ‌تانک اسرائیلی، سبب حمله آنها به سربازان صهیونیست شد که به مجروحیت ۱۳ اسرائیلی انجامید! گویا ابابیل برای سرکوب اصحاب فیل مأموریت جدیدی داشته‌اند!
فرزندی
* با اسقاط ۷۲ هزار خودروی فرسوده در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۵۲ میلیون دلار در پرداخت یارانه سوخت صرفه‌جویی شد. انتظار می‌رود این روند با شیب تندتری تداوم یابد و خودروهای فرسوده بیشتری از رده خارج تا صرفه‌جویی بیشتری نصیب کشور شود.
حقگو
 *آمریکا تلاش می‌کند با برچسب یهودی‌ستیزی، جنبش دانشجویی را سرکوب کند در حالی که بسیاری از دانشجویان معترض خودشان یهودی هستند و علیه جنایات صهیونیست‌ها و آمریکا حامی اصلی رژیم کودک‌کش معترضند. 
دامغانی
* با توجه به اجرای طرح نور که بسیار امیدبخش است، انتظار می‌رفت که اماکن دولتی در همراهی با طرح اقدام به اصلاح وضعیت پوشش و عفاف و حجاب مراکز اداری و دولتی می‌کرد، ولی بررسی‌ها نشان ‌می‌دهد مراکزی مثل فرودگاه‌ها، بانک‌ها، ادارات و... از نظر پوشش وضعیت خوبی ندارند. چرا؟ 
قوامی
* اظهارات وقیحانه کارشناس شبکه 14 رژیم کودک‌کش را همه دیدند.او گفته است: «همان در روزهای اول باید 100هزار نفر را در غزه می‌کشتیم؛ آن‌ها باید نابود می‌شدند! 90درصد مردم غزه، (حتی کودکان) تروریست و مقصرند، هیچ‌کس بی‌گناه نیست!» اصولا این نگاه واقعی صهیونیست‌ها به همه افراد غیرخودشان است. دنیا بگوید باچنین جنایتکارانی چگونه باید برخورد کرد؟ آیا نباید همه بشریت علیه این ددمنشان به پا خیزد و کار این جنایتکاران را یکسره کند؟
طاهری
* قابل توجه غرب‌پرستان! آسترازنکا پس از اثبات عوارض جانبی، واکسن‌های کرونای تولیدی خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند! مردم یاد دارند که این قماش برای توصیه به عدم ورود این‌گونه واکسن‌ها به کشورمان، چگونه جیغ بنفش می‌کشیدند؟
پیشوایی
* مفتی عمان اخیرا درباره دنیای غرب گفت؛ آزادی ادعایی آن‌ها، تنها برهنگی، همجنس‌گرایی و قرآن‌سوزی را می‌شناسد! به جناب شیخ احمد الخلیلی عرض می‌کنیم‌، متأسفانه درد بزرگ‌تر این‌جاست که سران کشورهای اسلامی به چنین خودفروخته‌هایی دل بسته‌اند!
شهیدی
* کارشناسان معتقدند مسئله مهم برای توازن نسبت جوانی جمعیت، کاهش سن ازدواج و فرهنگ‌سازی‌ها برای تسهیل امر ازدواج است، که این مهم باید توسط رسانه ملی و متولیان فرهنگی با جدیت دنبال شود.
اصغری
* غزه با استقامت مثال‌زدنی، به جهانیان درس مقاومت و آزادگی آموخته است و ان‌شاءالله با این استقامت و بیداری جهانی در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شکست و اضمحلال این غده سرطانی خواهیم بود.
خیری
*حجم زیادی از بدهی آمریکا، مربوط به پشتیبانی از اسرائیل غاصب است. تمدن غرب به ویژه انگلیس با تأسیس رژیم صهیونیستی، هم به دنبال ساختن جای پایی برای خود در غرب آسیا و هم در پی غارت نفت کشورها بودند. این سیاست در ابتدا جواب داد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی و آگاهی ملت‌های جهان، صندلی چوبی آمریکا و اسرائیل کودک‌کش در غرب آسیا در حال شکسته شدن است. 
تقدسی
* آقای محمد العربی کارشناس سیاسی در یک برنامه زنده تلویزیونی کشورهای عربی رسما می‌گوید علت پیروزی ایرانیان این است که ولی فقیه دارند و علت شکست ما اعراب این است که ولی سفیه داریم! او جان کلام را گفته است. رحمت به شیری که خورده است.
نیک‌نام
*در آبان ماه نسخه‌های پزشکی را تحویل نموده‌ایم ولی از پرداخت هزینه‌ها خبری نیست؟ چرا بیمه آتیه در انجام تعهدات خود کوتاهی می‌کند؟ بیمه تکمیلی فرهنگیان‌، بیمه آتیه است که گویا تعهدی در قبال بیمه شده‌ها ندارد!
الهی- دامغان
* همسر پادشاه اردن خباثت خود را این‌گونه ابراز می‌دارد؛ هر روز خودم را به جای مادران اسرائیلی و جوانان اسرائیلی قرار می‌دهم تا رنج آن‌ها را از این جنگ احساس کنم. کبوتر با کبوتر باز با باز / کند همجنس با همجنس پرواز!
امیری