kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
تشییع پیکر مأمور شهید درگیری با سارق مسلح در لرستان 

پیکر 5 شهید انتظامی حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان تشییع شد

پیکر مطهر پنج شهید حادثه تروریستی فراجا در سیستان و بلوچستان و یک شهید مبارزه با سارق مسلح در لرستان تشییع و به خاک سپرده شد.




به گزارش ایرنا، پیکر مطهر پنج شهید امنیت شهرستان سیب و سوران به نام‌های محسن کمالی‌دوست، اسماعیل بزی‌الله‌ری، کاظم ملایی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی، روز پنج‌شنبه 23 فروردین با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مسئولان و مردم ولایتمدار سیستان در شهر زابل تشییع شد.
به گفته معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، عصر روز سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه، تعدادی از اشرار در منطقه سیب و سوران به یک گشت انتظامی که در حال ماموریت بودند، حمله کردند که متاسفانه در این حمله پنج نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسیدند و یک نفر نیز مجروح شد.
علیرضا مرحمتی با بیان اینکه گروهک تروریستی جیش‌الظلم برای بزرگ‌نمایی هر حادثه‌ای که توسط اشرار و مخلان نظم و امنیت رخ می‌دهد به نام خودش ثبت می‌کند، افزود: عملیات برای پیدا کردن عاملان این حادثه تروریستی توسط ماموران انتظامی و امنیتی ادامه دارد. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: تبعه غیرمجازی که پیکر پاک شهید در صحنه ترور در شهرستان سیب و سوران را مضحکه و هتاکی کرده بود، پس از شناسایی دستگیر شد.
سردار دوستعلی جلیلیان افزود: این فرد هتاک پس از تحقیقات برای رسیدگی قانونی به مقامات قضائی تحویل می‌شود.
تشییع پیکر شهید فراجا خرمشهر در استان لرستان
همچنین به گزارش خبرگزاری صداوسیما، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان پیکر مطهر سروان شهید مجتبی نعمت‌پور در شهرستان سلسله تشییع و در آرامستان روستای سیاهپوش این شهرستان به خاک سپرده شد.
گفتنی است صبح روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ مأموران انتظامی، در اجرای حکم قضائی، برای دستگیری محکوم متواری که داری سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، حمل و توزیع موادمخدر و دیگر جرائم بود، به محل اختفای او اعزام شدند.
این متهم در یکی از مناطق حاشیه آبادان مخفی شده بود که در این عملیات، سارق مسلح به محض مشاهده پلیس، اقدام به تیراندازی کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.
در این عملیات، مأمور وظیفه‌شناس سروان «مجتبی نعمت‌پور» که بر اثر اصابت گلوله سارق مسلح مجروح شده بود، علی ‌رغم انجام اقدامات درمانی کادر پزشکی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مأمور وظیفه‌شناس شهید «مجتبی نعمت‌پور» متأهل و دارای یک فرزند دختر یک‌ماهه بود.