kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۸۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱

اخبار کوتاه از فوتبال

 

فریبا: استقلال به حقش نرسید
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، شاگردان جواد نکونام در دیدار با مس رفسنجان به آن چیزی که حق‌شان بوده است، نرسیده‌اند.
بهتاش فریبا درباره تساوی 2- 2 تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی بسیار خوب، تاکتیکی و سیستماتیکی بود. سرعت بازی خوب بود و زوج‌‌سازی‌های خوبی انجام شد. می‌توان گفت با این بازی خوب استقلال به حقش نرسید و باید برنده می‌شد. استقلال پنج شش شوت نزدیک دروازه زد که هیچ‌کدام گل نشدند. موقع شوت ابوالفضل جلالی به هوا پریدم، چون فکر کردم گل شده است اما عدم تمرکز باعث شد که موقعیت‌ها از دست برود.
وی افزود: استقلال یک گل زد و همه تصاویر را دیدند که توپ از خط رد شده است. تعجب می‌کنم چطور در ایران از کمک داور ویدیویی استفاده نمی‌شود! وقتی افغانستان از VAR استفاده می‌کند چرا ما نتوانیم؟! این برای فوتبال ما بد است. درست است که دو امتیاز حساس از دست دادیم، ولی حتی رقیب‌مان سه امتیاز بازی با گل‌گهر سیرجان را هم بگیرد، هنوز در صدر جدول قرار داریم. دیگر بازی‌های آسان نداریم و همه دیدارها سخت است، یک‌سری از تیم‌ها دنبال نیفتادن هستند و یک‌سری نیز برای قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگند.
 مهدی‌پور فصل را از دست داد
مهدی مهدی‌پور‌ هافبک تیم استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی پا فصل را از دست داد.
مهدی‌پور در اواخر نیمه اول بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار آسیب‌دیدگی شد که بلافاصله تعویض و با آمبولانس راهی بیمارستان شد. در تشخیص اولیه از سوی پزشکان مشخص شد که رباط صلیبی این بازیکن دچار پارگی شده که پس از گرفتن MRI این آسیب‌دیدگی تایید شد تا بدشانسی‌های جواد نکونام و تیمش کامل شود.
این در حالی است که جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستانوو بلانکو دو بازیکن خارجی استقلال هم در جریان دیدار مقابل مس رفسنجان دچار آسیب‌دیدگی شدند به نحوی که کادر فنی مجبور شد این دو بازیکن را تعویض کند. تعداد مصدومان استقلال در این فصل زیاد شده، به طوری که پس از کنار رفتن یامگا به خاطر آسیب‌دیدگی چشم، صالح حردانی و سپس مهدی مهدی‌پور هم به جمع مصدومان استقلال اضافه شدند و حالا دو بازیکن خارجی هم شاید بازی سخت با آلومینیوم در اراک را هم از دست بدهند. استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه هفته جاری در اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.
 مخالفت با استعفای سرمربی ذوب‌آهن
پس از اعلام استعفای محمد ربیعی از سرمربیگری ذوب‌آهن، هیئت‌مدیره باشگاه به صورت قطعی مخالفتش را با جدایی او اعلام کرد.
در پی اعلام کناره‌گیری محمد ربیعی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، هیئت مدیره باشگاه بلافاصله تشکیل جلسه داد و با نظر تمامی اعضا، به صورت قطعی مخالفت خود را با استعفای او اعلام کردند.
 مهم‌ترین قهرمانی والورده در دوران مربیگری‌اش
سرمربی اتلتیک‌بیلبائو قهرمانی با این تیم در کوپا دل‌ری را مهم‌ترین عنوان دوران مربیگری‌اش اعلام کرد.
اتلتیک‌بیلبائو در فینال کوپا دل‌ری اسپانیا توانست مایورکا را در ضربه‌های پنالتی شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد. ارنستو والورده، سرمربی بیلبائو، تاکید کرد که این مهم‌ترین عنوان دوران حرفه‌ای او به عنوان مربی است.به نوشته روزنامه اسپانیایی آس، والورده بعد از قهرمانی با بیلبائو گفت: باورنکردنی است. این قهرمانی با هیچ قهرمانی دیگری قابل مقایسه نیست. خیلی برای هوادارانی که به ورزشگاه آمده‌اند خوشحالم. سال‌ها دنبال رسیدن به این قهرمانی بودیم و در نهایت به آن رسیدیم.