kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۴۸۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
آیت‌الله نوری همدانی: 

سران برخی کشورهای اسلامی مخفیانه به صهیونیست‌ها کمک می‌کنند

استاد برجسته درس خارج حوزه گفت: امروز وضعیت غزه بسیار تأسف‌بار است که روزانه صدها نفر مردم بی‌گناه از زن و کودک کشته‌ می‌شوند ولی سران برخی کشورهای اسلامی یا مخفیانه به صهیونیست‌ها کمک می‌کنند و یا با سکوت مرگبار خود بی‌تفاوت هستند.
 
 
 
 
آیت‌الله نوری همدانی، از مراجع تقلید در دیدار با حجت‌الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: اين نتيجه اخلاص شماست که خداوند توفيق خدمت را به شما عنایت فرمود.
به گزارش فارس، وی ارتباط بین حوزه علمیه قم و مشهد را بسیار مؤثر دانست و گفت: باید این ارتباط گسترش پیدا کند و تقویت شود.
آیت‌الله نوری همدانی وضعیت جهان اسلام را نگران‌کننده دانست و افزود: امروز وضعیت غزه بسیار تأسف‌بار است که روزانه صدها نفر مردم بی‌گناه از زن و کودک کشته‌ می‌شوند ولی سران برخی کشورهای اسلامی یا مخفیانه به صهیونیست‌ها کمک می‌کنند و یا با سکوت مرگبار خود بی‌تفاوت هستند.
استاد برجسته درس خارج حوزه با اشاره به فرمایش امام راحل درباره فلسطین خاطرنشان کرد: اگر کشورهای اسلامی سخن امام راحل را گوش می‌کردند، امروز اثری از صهیونیست‌ها نبود، امروز هم وظیفه ما نسبت به ملت مظلوم فلسطین سنگین است و باید به این موضوع توجه کرد.
شایان ذکر است، در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام مروی گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته از سوی آستان قدس رضوی ارائه کرد.