kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۴۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

بزرگ‌ترین کنش سیاسی بعضیا
محسن پورعرب: «انتخابات در تهران و مشهد و تبریز و برخی حوزه‌های دیگه به دور دوم کشیده شد و روسیاهی ماند به آنهائی که گفتن انتخابات نیست، انتصابات است. ما چه رای بدیم چه ندیم فرقی نمی‌کنه و هرکسی رو بخوان از صندوق در میارن. بزرگ‌ترین کنش سیاسی این جماعت فقط حرف مفت زدن است و بس...»
علت محبوبیت

کاربری با انتشار تصاویری از آیت‌الله آل‌هاشم، منتخب مجلس خبرگان در تبریز که همواره در بین مردم بوده است، نوشت: «آیت‌الله آل‌هاشم با مجموع ۸۳۴هزار و ۱۰۸ رای، رکورد رای‌آوری را در این دور شکست! علت محبوبیت آل‌هاشم را از مردم تبریز جویا شوید، بدون بادیگارد، بسیار مردمی است، رفت و آمدش به مصلی و منزل با تاکسی و حمل‌ونقل‌های عمومی‌ است.»
برانداز کجایی؟
سید امیرحسین‌ هاشمی: «مثل همیشه نیروهای هلال‌احمر، بسیج و سپاه در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان عازم شدند و دارند انجام وظیفه می‌کنند. آقایون برانداز که همیشه مردم‌مردم می‌کنید؛ شماها کجایید؟! چرا هیچ‌وقت نیستید؟!»
در کنار مردم سیستانیم

ثنا علی‌محمدی با انتشار این تصویر از امدادرسانی نیروهای امدادی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان نوشت: «خداقوت به نیروهای امداد همیشه در صحنه؛ در کنار مردم عزیز سیستان هستیم.»
درس انتخاباتی مردم
محسن رضایی: «مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، یک درس بزرگ به دشمن و یک درس به خودی‌ها دادند. دشمن را ناامید کردند و به سیاسیون گفتند که برای‌شان وحدت، برادری و ارزش‌های انقلاب مهم‌تر از هر چیز دیگری است!»
کودک‌کُشی
کسب‌وکار اسرائیلی‌ها
نورا براتی با انتشار تصویری از دو نوزاد شهید غزه در آغوش مادرشان، نوشت: «این دوقلوها قلب مادرشونن، از کدوم ‌قسمت قلبش دِل بکنه...! اسرائیل کارش زدن قلب زنان فلسطینی است.»
زنده بمانید تا زمان بمباران!
امیرعلی ابوالفتح: «همان کشوری که به اسرائیل بمب می‌دهد تا از هوا بر سر مردم غزه بریزد، می‌خواهد برای همان مردم غزه، از هوا غذا بریزد؛ لابد به این امید که مردم گرسنه غزه آن‌قدر با مواد غذایی اهدایی آمریکا زنده بمانند تا زیر بمب‌های اهدایی آمریکا کشته شوند.»
اهمیت رأی مردم در ایران
کاربری با انتشار این تصاویر نوشت: «ایران تنها کشور دنیاست که می‌کوشد تا آخرین ساعات شب‌، صندوق رای‌اش را حتی به صعب‌العبورترین نقطه برساند در حالی که در طرف مقابل بدخواهانش می‌کوشند که تا آن دورترین نقطه هم، مردم مشارکت نکنند. خدا مردمان این سرزمین را از جمیع بلاها حفظ و دشمنان‌شان را بیش از پیش سر افکنده و سرنگون کند.»