kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۴۱۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
سخنگوی وزارت امور خارجه:

زخم غزه از حافظه انسان‌های آزاده جهان پاک نخواهد شد

 
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به شهادت
۱۰۰ شهروند فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۸۰۰  نفر در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: زخم غزه از حافظه انسان‌های آزاده جهان و ننگ حمایت و سکوت نسبت به کشتار جمعی و نسل‌کشی از پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر پاک نخواهد شد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: بیش از ۱۰۰ شهروند فلسطینی که در صف انتظار دریافت کمک‌های بشردوستانه در خیابان الرشید شهر غزه بودند، بر اثر حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و بیش از ۸۰۰ نفر زخمی شدند.
وی افزود: زخم غزه از حافظه انسان‌های آزاده جهان و ننگ حمایت و سکوت نسبت به کشتار جمعی و نسل‌کشی از پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر در آمریکا و اروپا پاک نخواهد شد.
هر برگ رأی ملت ایران، سبب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد
ناصر کنعانی همچنین در نوشته‌ای دیگر در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: یکی از تلاش‌های همیشگی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، تضعیف انگیزه‌های ملی برای کاهش حضور ملت پای صندوق‌های رأی بوده است.
وی افزود: استقلال سیاسی و عدم وابستگی سیاسی به بلوک‌های قدرت خارجی، دستاوردی بی‌بدیل در مجموعه دستاوردهای شگرف ملت ایران در نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است و حفظ و تحکیم استقلال سیاسی، همواره و به طور مستمر نیازمند حفاظت و حراست است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: هر برگ رأی ملت ایران پای صندوق‌های رأی، خاک یأس و نومیدی را بر دیده نگران دشمن نابکار و حامیان رژیم کودک‌کُش اسرائیل خواهد پاشید.