kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۴۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

کیهان و خوانندگان

 
* به کوری چشم دشمنان ایران، ملت فهیم و بصیر عزیز با حضور حداکثری خود در روز جمعه 11 اسفند، خواب و نقشه‌های دشمنان شیطان‌صفت علیه کشور و ملت را نقش بر آب خواهند کرد.
نوری، تدینی و...
* ان‌شاءالله به کوری چشم دشمنان، ملت با حضور گسترده و با انتخاب نمایندگان انقلابی، دشمنان ایران اسلامی را برای همیشه نا امید خواهند کرد و حماسه‌ای دیگر خلق خواهند نمود.
احمدی
* وقتی دشمن دائم بر طبل عدم شرکت در انتخابات می‌کوبد حتما این انتخابات نفعی برای کشور و ملت دارد که دشمنان می‌خواهند مانع آن شوند. هیچ‌گاه دشمن دلسوز ملت نبوده و نخواهد بود؛ پس برای ناکامی دشمن و همراهی با شهدا و امامین انقلاب هر انسان عاقلی با شرکت در انتخابات خود را به کوبیدن مشت به دهان دشمن ملزم می‌کند.
یکی از خوانندگان کیهان
*حضور مردم در انتخابات و حاضر شدن در پای صندوق رای پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی است. لذا دشمن به دنبال فرسایش و از بین بردن این سرمایه عظیم اجتماعی است. به همین دلیل تلاش می‌کند با کار کردن روی اذهان مردم سیاه‌نمایی و راه انداختن جنگ روانی زمینه‌سازی‌های لازم را برای جداسازی مردم از نظام انجام دهد. البته دشمن مترصد فرصتی مناسب برای تحقق این امر است. تصور دشمن این است که این فرصت ممکن است با انتخابات برای او فراهم شود. فلذا حضور حداکثری مردم در انتخابات از این جهت حائز اهمیت است که منجر به خنثی‌سازی جنگ روانی دشمن خواهد شد.
ابوالقاسمی
* خلبان آمریکایی که غزه را بمباران می‌کرد در پی عذاب وجدان، خود را به آتش کشید! حالا نوبت روحانی و کابینه‌اش است که با بلاهایی که در هشت سال زمامداریشان بر سر مردم آوار کردند، لااقل یک عذرخواهی از مردم بکنند، خودکشی و خود‌سوزی پیشکش!
ظهیری
* وجدان خلبان جنایتکار آمریکایی بیدار‌تر از بسیاری از سلبریتی‌ها و غربزدگان داخلی است که از این کشور پرچمدار دفاع از مظلومان عالم تغذیه می‌شوند! آیا این قماش از خواب جهالت بیدار می‌شوند؟
قیداروند
* قانون جهش تولید دانش‌بنیان یکی از مهم‌ترین مصوبات مجلس یازدهم برای تحول در قوانین اقتصادی کشور است. این قانون با هدف کمک به شرکت‌های نوآفرین و توسعۀ فعالیت‌های دانش‌بنیان و نیز فراهم کردن زمینۀ فعالیت نخبگان در کشور و در راستای تحول قوانین اقتصادی کشور در تاریخ 11/12/1401 به تصویب رسیده و بر اساس آن امکان تأسیس سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری از طریق پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات پژوهشی به وجود آمد. از همه مهم‌تر امکان هزینه شدن بخشی از درآمد و امکانات مؤسسه‌ها، دستگاه‌ها و نهادها برای شرکت‌های دانش‌بنیان نیز فراهم‌ شده است.
فروتن 
*تکرار حملات یمن به کشتی‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی حامی جنایتکاران صهیونیست‌، نشان می‌دهد که راهبرد‌های مرحله به مرحله آمریکا و متحدانش نتوانسته به کاهش توان رزمی مقاومت یمن بینجامد و باید گفت اراده مقاومت یمن را افزایش داده است. اشراف اطلاعاتی یمن که تیتر یک رسانه‌ها شده‌، نشان از تغییر معادلات در دریای سرخ، خلیج عدن و تنگه باب‌المندب دارد. بعد از تحقیر صهیونیست‌ها در عملیات طوفان‌الاقصی، ادامه این روند و حفظ معادله ایجاد شده در دریای سرخ، دومین تحقیر تاریخی این‌بار برای دولت آمریکا اتفاق افتاده است.
پروازی
*رژیم اسرائیل درکنار جنایت نسل‌کشی با از بین بردن آثار فرهنگی و تاریخی فلسطین قصد دارد تا وانمود کند که سرزمین فلسطین هیچ ارتباط تاریخی با مردم فلسطین ندارد! متأسفانه جهانیان گویا فقط تماشاچی هستند! یک دختر بیمار در ایران از دنیا رفت چه قشقرقی برپا کردند و کشور را به آشوب کشیدند‌، ولی همین جهان بربریت و قانون جنگل حاکم بر آن در برابر نسل کشی و 30هزار کشته شدن کودک و زن و شهروند فلسطینی هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد! 
مظفر
* مقاله «والدین آگاه چنین رفتـار می‌کنند» در صفحه معارف بسیار عالی و خواندنی بود. امیدواریم والدین به این آموزه‌ها توجه کنند و در زندگی خود بایدها و نبایدها را مراعات کنند تا فرزندانی در تراز انقلاب تحویل جامعه دهند.
میرزایی و یک شهروند دیگر
* با عرض سلام و ادب و احترام خدمت جناب امیرعبداللهیان عزیز وزیر محترم و مقتدر امور خارجه جمهوری اسلامی همیشه سرافراز ایران اسلامی. بهترین گزینه برای حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه نا امن نمودن تنگه استراتژیک هرمز برای حامیان جنایات صهیونیست‌ها درغزه و جلوگیری نمودن از کشتی‌های آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی است!
محمد
* از روزنامه کیهان به خاطر ارائه نظر و تحلیل‌های سیاسی و روشنگرانه در خط مقدم جبهه مقاومت تقدیر و تشکر می‌کنیم. امیدواریم همین جهت و خط روشنگری را تا پایان ادامه دهید. 
کندی، رضایی، کریمی و...
* چرا برخی کارکنان ساختمان شاهد مخابرات پاسخ تلفن بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را نمی‌دهند؟
یک شهروند
* شهرداری آمل به جای افزایش فضای سبز شهر در یک اقدام سؤال‌برانگیز به تخریب فضای سبز پارک شهر که قدمت دیرین دارد نموده است. درگوشه وکنار گفته می‌شود که این فضا را برای برج‌سازی قرار است واگذار نمایند. اگر این خبرها راست باشد خیانت به اهالی این شهر قدیمی است. جا دارد امام جمعه محترم و فرمانداری و دیگر مسئولان مانع این کج فهمی‌ها شوند.
 سید اسماعیل علمدار نیاکی- فرهنگی 
* سالهاست که دو کشور هند و چین با بیشترین جمعیت جهانی مورد توجه و سرمایه‌گذاری فسادانگیز صهیونیست‌ها قرار گرفته است. باید تمهیداتی فراهم کرد و به مقابله با کار فرهنگی صهیونیست‌ها اهتمام داشت والا نفرت‌پراکنی سازمان‌یافته علیه مسلمانان بیشتر خواهد شد.
 علی 
* با مصرف ۳برابر استاندارد خودرو داخلی، عدم توسعه‌ حمل‌و‌نقل عمومی، وضعیت نامناسب جاده‌ها و فقدان تنوع سبد سوختی کشور، مردم امکان کاهش مصرف سوخت را ندارند. استفاده از مکانیزم قیمت برای کنترل مصرف بنزین، زمانی پیشنهاد می‌شود که سایر عوامل تورم‌زا (نقدینگی و نرخ ارز) در کنترل و مدیریت کامل دولت باشد و در جامعه شاهد تورم تک رقمی باشیم.
کامکار
*خودروسازان هرکاری می‌خواهند انجام می‌دهند. متاسفانه اعتبارات آنچنانی هم از سـوی نظام بانکی به اینها واگذار می‌شود. عجیب این که با وجود این کمک‌ها باز هم زیانده هستند!
عصایی
*سریال مسـتوران فصل دوم که از شبکه یک سیما شاهد پخش آن بودیم، بسیار سـریال جذابی بود. امیدواریم شاهد ساخت سریال‌هایی جدید با مضامین تاریخی یا افسانه‌های کهن کشورمان ایران باشیم.
افشاری
*بیچارگی و درماندگی گروهک نفاق رجوی به جایی رسیده که سران گروهک منافقین به هواداران خود فراخوان داده‌اند برای شنیدن سخنرانی به یک قبرستان در پاریس بروند تا سرکرده این گروهک به صورت زنده برایشان سخنرانی بکند اما جمعیتی نرفته است. عجیب‌تر اینکه مراسم را لغو نکرده و افتضاح بزرگی به بار آمده است!
حاجی پور
*بعد از بالا رفتن نفوذ مادحین و هیئات انقلابی توسط حسینیه معلی، شاهد تخریب این برنامه از سوی جریان‌هایی مانند انجمن حجتیه، جریان‌های نزدیک به صادق شیرازی و بعضی از جریان‌های غیرانقلابی به دلیل حسادت‌ هستیم. این سطح از هجمه برای یک برنامه در حوزه معارفی در حالی است که بیشتر امت مؤمن و انقلابی بیننده و طرفدار برنامه معلی هستند. 
برزویی
* از جمله اتفاقات بسیار مهمی که در برنامه تلویزیونی معلی رخ داده می‌توان به بالا رفتن وحدت بین شیعه و سنی، معرفی آداب و رسوم ایرانی در عزا و شادی ائمه(ع)، خنده حلال خانواده‌های مذهبی، ارائه تصویری شاد و عالی از مذهبی‌ها‌، معرفی استعدادهای مداحی‌، تفریح سالم و... اشاره کرد.
کاویانی