kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۳۹۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

کیهان و خوانندگان

 
 
* حضور نامزدهای انتخاباتی از طیف‌های مختلف در انتخابات مجلسین شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به معنای وجود تنوعی از سـلایق سیاسی در انتخابات است. لذا با تایید صلاحیت‌های گسترده، دیگر بهانه‌ای برای شرکت نکردن در انتخابات برای هیچ گروه داخل نظام وجود ندارد.
اشجعی
*مـردم علی‌رغم تمام گلایه‌مندی‌هایی که از وضعیت اقتصادی و معیشـتی دارند ولی در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت چون حفظ نظام برای آنها اهمیت بیشتری دارد. مردم همواره برای دفاع و حراست از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب تلاش کرده‌اند. به طوری که بعد از گذشت ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌توان گفت آخرین و مهم‌ترین حافظ انقلاب و نظام و دستاوردهای آن، خود مردم هستند. انقلاب ماندنی است‌،چون مردم در صحنه‌اند.
علیجانی
* اگر انتخابات در ایران، آن گونه که انبوه رسانه‌های دشمن و خود فروخته‌های داخلی وانمود می‌کنند، بی‌اهمیت و تزیینی و تشریفاتی است، پس چرا به شکل پر حجم، انتخابات را تخریب می‌کنند؟ هر انسان عاقلی باید کمی تأمل کند تا در زمین دشمن قرار نگیرد و خواسته دشمن را برای کشور و ملتش رقم نزند. پس همه با هم برای اعتلای کشور در همه صحنه‌ها و به ویژه انتخابات پرشور حاضر می‌شویم ان‌شا‌ءالله.
گواری
* هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) راپشت سرگذاشتیم. از عمق وجود به این دلاورمردان مجاهدت‌های خاموش خداقوت عرض می‌کنیم. ان‌شاءالله خیر دنیا و آخرت ببینند و در رصد دشمنان ملت و نظام موفق و مؤید باشند و با اقدامات این عزیزان شاهد تداوم امنیت و اقتدار کشور و زیر ضرب گرفتن شبکه‌هایی که تروریست ترانزیت می‌کنند، باشیم.
 قوامی
* بیمارستان ۶۴ تختخوابی سیار شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان که یکی از بزرگ‌ترین و‌ مجهزترین بیمارستان‌های سیار در غرب آسیا محسوب می‌شود و بیش از ۲۰۰ پزشک متخصص و‌ پیراپزشک در آن مشغول خدمت هستند در شهر پلان از توابع شهرستان چابهار واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان کشورمان راه‌اندازی شده و در حال خدمت‌رسانی به مردم منطقه است. این جاها معلوم می‌شود چرا دشمنان ایران از سپاه پاسداران عصبانی هستند.
حجازی
*وقتی طبق گفته سخنگوی وزارت دفاع صادرات دفاعی کشورمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته و تولید شناورهایی بین هزار تا ده هزار تن در برنامه قرار داده شده است و از همه مهم‌تر سال آینده شاهد راه‌اندازی قطب فناوری هوائی در شاهین شهر اصفهان خواهیم بود طبیعی است که این افزایش قدرت نظامی بر سر سفره مردم خواهد آمد و دشمنان قسم‌خورده انقلاب و نظام سخت عصبانی خواهند شد.
سنجری
*تا کی باید شاهد تداوم قتل‌عام مردم مظلوم فلسطین باشیم؟ چرا بعضی کشورهای به اصطلاح اسلامی هنوز در قطع رابطه با اسرائیل غاصب تعلل نشان می‌دهند؟ هر انسان آزاده‌ای از این همه مصیبت‌‌گریان و دل‌خون می‌شود. 
هنرور
 * تحلیلگران غربی قائلند که جنگ غزه موجب اتحاد بی‌سابقه در خاورمیانه بر محور مقاومت شد. جبهه جدید بین‌الملل اسلامی به رهبری ایران، به بزرگ‌ترین چالش آمریکا تبدیل می‌شود و نقشه‌های قدیمی استکبار که اختلاف بینداز و حکومت‌کن را نقش برآب خواهدکرد و به امداد خداوند در آینده شاهد اضمحلال دشمنان و اقتدار مسلمانان در غرب آسیا خواهیم بود.
احمدزاده
*بر فـرض جنگ غزه هم کاملا تمام شود و اسـرائیل از غزه عقب‌نشینی کنـد.تکلیف این همه خون‌هایـی که ریخته شـد و ایـن همـه آوارگـی و تخریب سـاختمان‌های غـزه چه می‌شود؟ جهان چگونه می‌تواند به این جنایت‌ها بی‌تفاوت بماند؟ انتقام خون مظلومین غزه در همین دنیا از صهیونیست‌ها گرفته خواهد شد.
کربلایی
*بنا به اعلام رادیو فردا ارگان خبری سازمان سیا فرزند کروبی مدعی مشارکت نکردن پدر خود در انتخابات است. این در حالی است که حزب اعتماد ملی و منتسب به مهدی کروبی ضمن مخالفت با تحریم انتخابات به‌عنوان اصلاح‌طلبان مشارکت‌جو اقدام به مرزبندی با اصلاح‌طلبان تحریمی کرده و در حال معرفی کاندیدا و ائتلاف در برخی حوزه‌های انتخابیه است. البته لازم به یاد‌آوری است در سانسور کروبی و بیانیه‌نویسی از جانب وی چند عنصر مرتبط با منافقین از جمله اردشیر امیر ارجمند (سرپل نفاق در ستاد موسوی) نقش اساسی دارند.
بشارتی
* خبر خوشحال‌کننده‌ای از زبان مدیرعامـل سـازمان مدیریت پسـماند تهران شنیدیم. ایشان گفته اسـت مـا همه زباله‌گردهـا را اسـتخدام می‌کنیم. برای پیمانکاران هم شرط گذاشتیم که حقوق اینان باید بین 12 تا 15 میلیون باشـد انصافا ایده و طرح خوبی برای جمع کردن زباله‌گردهاست.چراکه در حال حاضر شهر چهره زشتی پیدا کرده است. امیدواریم با این طرح شهرداری دیگر شاهد چنین صحنه‌های زشت در پایتخت کشورمان نباشیم.
مفاخری