kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۳۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

آیت‌الله علم‌الهدی: باور و اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه نظام است

 
 
 
مشهد- خبرنگار کیهان:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سرمایه اصلی این نظام در حوزه امنیت که ۴۵ سال برجا مانده و کشور را حفظ کرده، بر پایه باور و اعتماد مردم است.
وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «قله اقتدار» اظهار کرد: بر این اساس راهبرد جذب حداکثری تعریف می‌شود تا نظر مردم تأمین و روحیه وطن‌پرستی و اسلام‎‌خواهی آنان را تقویت کند.
وی با اشاره به نمایشگاه قله اقتدار که با هدف معرفی دستاوردهای اداره کل اطلاعات خراسان رضوی در مشهد برپا است، بیان کرد: مجموعه مجاهدت‌هایی که در حوزه امنیت صورت می‌گیرد، در گستره خدماتی است که نه‌ فقط با جزوه و گزارش مکتوب بلکه حتی با سخن و کلام نیز نمی‌توان ابعاد وسیع و متنوع آن را تبیین کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: درک جزئیات این تلاش‌ها شاید برای شما عادی باشد اما برای اقشار و آحاد مختلف مردم و به‌ خصوص جوانان بسیار جذاب و قابل توجه است، برپایی این نمایشگاه را می‌توان نقطه عطف کم‌نظیری دانست که امکان شناخت این پیشرفت‎ها را برای مردم ممکن می‌کند.
وی اظهار کرد: بدون تعارف وضعیتی که امروز در عالم وجود دارد در طول تاریخ اسلام هرگز سابقه نداشته است. سیل عظیم اسلام‎‌گرایی امروزه از کانون احساسات و اندیشه مردم آغاز شده و نه‌ فقط منطقه بلکه شرق و غرب عالم را در برگرفته است.
آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: امتیاز بارز این موج اسلام‎‌گرایی نیز آن است که از دل آغاز می‌شود و افراد پس از اینکه قلب‌هایشان به سمت ماهیت دین خدا گرایش پیدا می‌کند، به سراغ مبانی آن می‌روند، مطالعه می‌کنند و اندیشه خود را به کار می‌گیرند که در اصل آن تحقیق کنند.
وی افزود: نقطه مقابل آن هم صادق است و هجمه‌ای که علیه اسلام و پیامبر(ص) به وجود آمده، در تاریخ سابقه نداشته است. کسانی که هجمه می‌کنند دشمنان اسلام و مخالفان اندیشه پیامبر رحمت(ص) هستند و در این جریان، شما عزیزان مجاهد عرصه امنیت هستید که به استخدام مستقیم امام زمان(عج) درآمده‌اید و جان و مال و آبرو در این راه گذاشته‌اید.