kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۳۵۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

تخریب رقیب انتخاباتی ممنوع
میثم ایرانی: «اگر می‌خواهید با ادعای افزایش مشارکت، باعث کاهش مشارکت شوید همین مسیر فعلی را ادامه دهید؛ آنکه نیت دارد به فلانی رای دهد، با تخریب او به شما و کاندید مدنظر شما رای نخواهد داد، اساسا دیگر رای نخواهد داد! تنها راه افزایش مشارکت انتخابات تبلیغ نامزد مدنظر است نه تخریب طرف مقابل.»
دنیا محتاج متخصصین ماست
سید امیرحسین‌ هاشمی: «دیروز رهبر انقلاب ضمنِ تایید نگرانی‌های موجود در جامعه در مورد مهاجرت، نگاهِ جدید و جالبی رو ارائه کردند. ایشان فرمودند: «روی دیگرِ این نگرانی این است که دنیا به متخصصین ما، به پزشک ما، به حقوقدان ما، به خلبان ما احتیاج داره. انقلاب اینها رو تربیت کرده». »
فوتبال شرافتمندانه
کاربری با انتشار تصویری از حمایت دوباره هواداران تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند از مردم مظلوم فلسطین نوشت: «فوتبال باشرافت این شکلیه دوستان؛ هوادارای باشگاه سلتیک با این نوشته بزرگ و پرچم‌های فلسطین رفتن تو ورزشگاه: «بیش از ۳۰هزار کشته؛ بیش از ۱۲هزار کودک؛ به نسل‌کشی پایان دهید». هوادارای این باشگاه قبلاً هم به خاطر حمایت از فلسطین به عنوان «پیام‌های تحریک‌آمیز با ماهیت توهین‌آمیز» جریمه شدن اما از گفتن حق دست نکشیدن.»
اهمیت شایستگی
سیدحسینی خطاب به یکی از اعضای جبهه اصلاحات که گفته بود برای حل مسائل بانوان باید 50 درصد مجلس را زنان تشکیل دهند! نوشت: «معیار انتخاب افراد در مسئولیت‌های دولتی و خصوصی باید بر اساس شایسته‌سالاری باشد نه جنسیت‌زدگی...»
تبدیل بیمارستان به آرامستان
کاربری این تصویر از محوطه بیمارستان شفاء در غزه را که تبدیل به محل دفن شهدای غزه شده است، به اشتراک گذاشت.

واکنش واقعی بایدن
امیرعلی ابوالفتح: «می‌گویند می‌شد با دولت بایدن برای بازگشت آمریکا به برجام توافق کرد، اما نمی‌گویند دولت بایدن در ازای بازگشت به برجام، چه خواسته‌هایی داشته است. آیا دولت بایدن حاضر بود به روز 7‌ آوریل 2018 برگردد و همزمان، ایران هم تعهداتش را ذیل برجام انجام دهد یا انتظارات دیگری هم داشت؟»