kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۳۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 پیشرفتی که توهم نیست
 کاربری نوشت: «هم تورم حقیقت داره، هم گرونی، هم فشار معیشتی؛ اما این‌که میگن تو این دولت پیشرفت‌های اقتصادی خوبی صورت گرفته توهم نیست. همین رکورد بیشترین صادرات غیر نفتی که ۴۸ میلیارد دلاره فقط ۱۸ میلیارد دلارش از مناطق ‌آزاد بوده و تراز تجاریشون مثبت شده. این‌ها رو سفره مردم اثر میذاره.»
 آسمان تکیه به دستان تو دارد عباس‌(ع)
 این تصویر از اثر حسن روح الامین، نقاش کشورمان که به مناسبت روز ولادت حضرت اباالفضل العباس‌(ع) منتشر شد، مورد استقبال کاربران قرار گرفت.
 مرحله جدید دشمنی با ملت ایران
 عبدالله گنجی: «انفجار خطوط گاز در مسیر بروجن به روش خرابکاری و تکرار آن در خرم بید فارس نشان از یک طراحی امنیتی و شیفت از تلفات انسانی به سمت تولید ناامنی، ناکارآمدی و عصبیت اجتماعی است. فاز جدید دشمنی‌هاست که هدف آن تولید رعب در آستانه انتخابات و دور کردن اذهان از فاجعه در ‎رفح است.»
 مخالفان شرکت مردم در انتخابات
 امید ملایی: «اعلام می‌شود که موج سرما سراسر کشور را فرا می‌گیرد؛ خط لوله انتقال گاز به صورت عمدی منفجر می‌شود تا کشور درگیر تامین گاز شود. همزمان سایت مجلس هک می‌شود تا اطلاعات منتشر شده منجر به ناامیدی مردم شود چه کسانی نمی‌خواهند مردم در انتخابات شرکت کنند؟»
 حس خوب مشارکت در سرنوشت کشور
 احسان شریف با انتشار تصویری از جشن دانش‌آموزان رای اولی که سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، نوشت: «حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رای اولی در انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند، چه حس و حال خوبی داشتن و خوشحال بودن از مشارکت در سرنوشت کشورشان.»
 توصیه شهید ابراهیم ‌هادی
 محمد مسعود صادقی با انتشار خاطره‌ای از شهید ابراهیم‌ هادی نوشت: «ابراهیم می‌گفت سعی کنید در کارهایتان نیت خود را خالص نموده و اعمالتان را از شرک، ریا، حسادت و بغض پاک کنید؛ تا هم اجر خود را ببرید و هم بتوانید مسئولیت خود را همونجوری که خداوند و اسلام و امام می‌خواد انجام داده باشید.»
 تا پای جان
 برای ایران
 مصطفی رضایی با انتشار این تصویر و زنده کردن یاد رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس نوشت: «‏ما وقتی کشورمون ۸ سال درگیر جنگ بود رفتیم پای صندوق؛ حالا با انفجار خط لوله گاز یا حمله سایبری به ارگا‌نهای نظام میخواید مثلا حضور مردم رو کمرنگ کنید؟!»
 معجزه مشارکت
 مهدی رسولی، مداح اهل بیت علیهم‌السلام: «فراخوانِ شرکت در انتخابات، از سرِ عجز نیست، از سرِ اعتقاد به ‎معجزه‌ مشارکت است.»