kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۳۱۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

مورایس: می‌خواهیم کاری کنیم که در یادها بماند

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مرحله لیگ هشتم نهائی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال اظهار کرد: امیدوارم استقبال خوبی از الهلال شده باشد و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم که به یک کشور فوق‌العاده آمدند و یک جو بسیار خوب را در یک ورزشگاه خوب تجربه خواهند کرد.
او درباره ادامه روند مثبت سپاهان گفت: فوتبال هیچ‌وقت در هیچ زمانی یکسان نیست. بازیکنان ما تلاش کردند و توانستند به مرحله بعدی بیایند. من هیچ کاری بدون کیفیت بازیکنان نمی‌توانم انجام دهم. هیچ فشار و استرسی روی بازیکنان نیست و هیچ انتظاری نداریم. تنها آرزویم این است که کاری انجام دهیم که بعدا یادمان باشد تغییر ایجاد کردیم.  او درباره احتمال پیروزی سپاهان مقابل الهلال گفت: من هر روز انتظار بهترین‌ها را دارم. باور دارم بازیکنانم این کیفیت را دارند. یکی از اسم‌ها رامین رضاییان است که در همین نشست حضور دارد. ما همه حرفه‌ای هستیم و بهترین شرایط را برای خودمان می‌خواهیم. بحث فقط باور کردن است و این مهم است.
او درباره شور هواداران سپاهان و هواداران ایرانی در فوتبال عنوان کرد: ما در ایران هستیم. ایران متفاوت است و جو نقش جهان فوق‌العاده است. ورزشگاه الهلال هم زیباست و بازی زیبایی را در این ورزشگاه خواهیم داشت. برای تیم‌هایی مثل الهلال جو ورزشگاه نقش جهان طبیعی است. با این حال در کل بازی زیبایی خواهیم دید.