kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۲۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
شهادت مأمور مجروح حادثه تروریستی کرمان

راهپیمایان کرمانی پیکر مطهر شهید محمدی را تشییع کردند

 
راهپیمایان کرمانی پیکر مطهر شهید علی محمدی، یکی از شهدای انتظامی استان کرمان در جریان انفجار تروریستی گلزار شهدا را تشییع کردند.
به گزارش تسنیم، پیکر مطهر شهید «علی محمدی» یکی از شهدای انتظامی استان کرمان در جریان انفجار تروریستی گلزار شهدا بر دستان راهپیمایان 22 بهمن کرمان تشییع شد. 
سرهنگ شهید علی محمدی یکی دیگر از مأموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بود که پس از چندین هفته بستری، روز شنبه در بیمارستان به خیل شهدا پیوست.  در این انفجار تروریستی پنج تن از نیروهای انتظامی استان کرمان به شهادت رسیدند که
 سرهنگ دوم مهدی علوی، ستوان یکم رضا مداح و ستوان یکم محمدپورشیخعلی در روز نخست این انفجار در خون خود غلتیدند و پس از آن سرهنگ‌ محمدعلی ضیاءالدینی به دلیل اصابت ترکش دچار مرگ مغزی شده و اعضای بدن این شهید به بیماران نیازمند اهدا شد.
سرهنگ شهید علی محمدی پنجمین شهید نیروی انتظامی در این انفجار تروریستی است که پیکر مطهر این شهید صبح یکشنبه بر دستان راهپیمایان 22 بهمن کرمان تشییع شد. 
4 مجروح حمله تروریستی کرمان بستری هستند
رئیس اورژانس کرمان درباره آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به ایسنا گفت: در حال حاضر چهار نفر از مجروحان این حادثه در بیمارستان‌های کرمان و تهران بستری هستند. دو نفر بستری در بیمارستان شهید باهنر کرمان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند که یک نفرشان به دستگاه ونتیلاتور وصل است.
سیدمحمد صابری افزود: در هر یک از بیمارستان‌های مهرگان کرمان و بقیه‌‌الله تهران یک مجروح در بخش‌های عادی بستری است. دو نفر از مجروحان بستری کودک و دو نفر دیگر
 زن هستند.