کد خبر: ۲۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۳

واکنش افخم به اظهارات فابیوس درباره برنامه هسته‌ای ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و مخالف تولید و استفاده از این سلاح‌ها است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و مخالف تولید و استفاده از این سلاح‌ها است.
مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اظهارات لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در سنای این کشور در خصوص موضوع هسته‌ای کشورمان با ابراز تعجب از این اظهارات،اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس مواضع اصولی خود هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و مخالف تولید و استفاده از این گونه سلاح‌ها می‌باشد.