kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۲۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
فرماندار همدان:

نباید در بیان توفیقات نظام دچار لکنت شویم

 
همدان- خبرنگار کیهان:
فرماندار همدان با تاکید بر اینکه نباید در بیان توفیقات نظام دچار لکنت شویم گفت: امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه با بیان توفیقات به دست آمده، حاصل می‌شود.
مسلم مخفی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان همدان با بیان اینکه امسال مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با اقشار مختلف بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید داشتند افزود: دشمن حضور گسترده مردم را توفیقی بزرگ برای جمهوری اسلامی می‌داند از این رو دشمن شبانه‌روز با سیاه‌نمایی در حال ناامید کردن مردم از نظام است.
وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان در ارتباط با توده مردم دچار مشکل هستند و این واقعیت را باید بپذیریم گفت: امروز با گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی توفیقات بزرگی در بخش‌های مختلف حاصل آمده که بخش زیادی از آنها را مردم نمی‌دانند.
مخفی در ادامه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با رقمی افزون بر ۲ هزار و 455 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان همدان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۹۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و 87 میلیارد تومان افتتاح و 10 پروژه با اعتباری بالغ بر 368 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در حوزه سلامت، مدرسه‌سازی، ورزشی‌، آسفالت روستایی و ساخت مسکن محرومان است خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با نگاه مردم‌محور بوده و بر اساس نیاز‌سنجی‌های صورت گرفته افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.
فرماندار همدان با اشاره به اینکه ۶۵ پروژه مهم و ملی در استان وجود دارد که دارای ردیف ملی هستند اظهار داشت: بهره‌برداری هریک از این پروژه‌ها اثر مطلوبی در توسعه و آبادانی استان 
دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش انتخابات اسفندماه امسال را حساس و سرنوشت‌ساز برای کشور عنوان کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ پر‌افتخار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و همین حضور گسترده در پای صندوق‌های رای بوده که همیشه دشمن را ناامیدتر از قبل کرده است.