kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۲۰۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
ضربه‌ای دردناک به تل‌آویو
 محمد صرفی: «رای اولیه ICJ درباره شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دلیل نسل‌کشی در ‎غزه صادر شد. رایی که اگرچه صددرصدی نیست اما تا همین‌جا هم پیروزی بزرگی برای حامیان فلسطین و ضربه‌ای دردناک برای تل‌آویو است.»
دوران زوال معنا
 سید نظام‌الدین موسوی با انتشار جمله‌ای وقاحت‌آمیز از نتانیاهو نوشت: «نتانیاهو: «تمایل دیوان لاهه برای بحث درباره نسل‌کشی اسرائیل در غزه، ننگی است که تا نسلها از یادها پاک نمی‌شود.» دوران «زوال معنا» که می‌گویند همین است؛ رژیم وحشی طی ۱۰۰روز ۲۵هزارنفر را کشته است که ۷۰درصد آنها زن و کودک هستند؛ بعد می‌گوید صحبت از نسل‌کشی، ننگ است!»
از زیارت تا دفاع از حرم زینب(س)
 مهدی جهان تیغی با انتشار این تصویر از رهبر انقلاب در حاشیه زیارت ایشان از بارگاه حضرت زینب(س) در سوریه که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت، نوشت: «با دیدن این عکس بیش از آنکه غرق تماشای زیارت حدود چهل سال قبل رهبر انقلاب شوم، این ذهنم را مشغول کرده که چگونه در قامت فرمانده کل قوا، چند دهه بعد با تصمیمی بزرگ و سرنوشت‌ساز مانع آسیب رسیدن به حرم حضرت زینب توسط داعشی‌ها شد و دشمن غربی را در آوردگاه جهانی سوریه زمینگیر کرد.»
دهه هشتادی‌های آینده‌ساز
 پورحسین: «امسال شرکت در اعتکاف، ۲۵درصد افزایش داشته. حدود ۷ هزار ‎مسجد در این مراسم عبادی، میزبان بوده است. جالب قضیه این جاست در اغلب مکانها، حضور نوجوان‌‌ها و جوان‌ها منوط به قرعه‌کشی بوده و جا برای این همه معتکف در کشور نیست! همین دهه هشتادی‌ها آینده ایران را می‌سازند.»
دماوندِ کلاه به سر!
 این تصویر از کوه دماوند که‌ هاله‌ای از ابر بر اثر تغییرات آب و هوائی قله آن را پوشانده است، بازتاب زیادی در فضای مجازی یافت.