kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۲۰۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
 
* در این ماه رجب‌المرجب‌،ماه دعا و استغفار، خدا را سپاس می‌گوییم که جمهوری اسلامی نقشه‌های شیطانی نیل تا فرات صهیونیست‌ها، خاورمیانه بزرگ آمریکا، خاورمیانه جدید صهیونیست‌ها و... را خنثی کرد و به کوری چشم بدخواهان موفق به تشکیل جبهه مقاومت از نیل تا فرات شد.
سجادی
* هرچقدر مردم با آگاهی بیشتر در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و انتخاب‌های بهتری از بین گزینه‌ها داشته باشند، سبب می‌شود نهادی که با رای مردم شکل می‌گیرد از افراد مؤثرتر، متخصص‌تر و سالم‌تر تشکیل شود.از سوی دیگر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز سبب تقویت امنیت ملی و قدرت ملی می‌شود.
رحمان آبادی
* دشمنان در خارج و عوامل آنان در داخل تلاش می‌کنند با بزرگنمایی برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی و حتی فرهنگی و اجتماعی سبب نا‌امیدی مردم به آینده و دلسرد کردن آنان از شرکت در انتخابات بشوند. در حالی‌که راه‌حل مشکلات، انتخابات است و برای رفع مشکلات هم باید در انتخابات شرکت کرد.
جمشیدی
* از ابتدای انقلاب تا امروز هیچ‌کس و هیچ گروه یا حزبی از تحریم انتخابات سود نبرده است. بلکه خودشان ضرر کرده‌اند.امروز ایران را که به قول شهید سلیمانی حرم است باید با شرکت فعال در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای برای برداشتن گام‌های بلندتر قوی کرد.
جلیلیان
* اخبار رسیده از محفل درون جریان اصلاحات حاکی است بسیاری از اصلاح‌طلبان معتدل نسبت به عملکرد آقای خاتمی انتقاد دارند.این جماعت معتقدند خاتمی مدت‌هاست اسیر رادیکال‌اندیشان و تندروها شده است. اگر چه از عمل به خرد جمعی سخن می‌گوید، اما عملا در انحصار رادیکال‌هایی قرار گرفته است که وی را به اسارت رفتارهای تند و خصومت‌برانگیز خود درآورده‌اند.به گونه‌ای که در عمل به ماشین امضای این افراطی‌ها تبدیل شده است. 
خدایاری
* در دولت ۱۱ و۱۲ صنعت فضائی به کلی‌، مثل انرژی هسته‌ای تعطیل و تخریب شد. اما در همین دوره کوتاه دولت سیزدهم برای چندمین بار، با موفقیت، ماهواره به فضا واین بار به ارتفاع بالاتری فرستاد. قلم‌های سیاه و حنجره‌های مزدور هرچه می‌توانند سیاه‌نمایی کنند. ان شاءالله ملت با حضور با شکوه خود در انتخابات به کوری چشم بدخواهان‌، تودهنی محکمی به آن‌ها خواهند زد.
نیک‌نام
* چرا با موشک‌هایی که به مقر گروهک داعش، موساد و تروریست‌های حمله کرمان در سالگرد آن سردار سفر کرده می‌زنیم براندازان دردشان می‌گیرد؟ بله. این به خاطر رابطه‌ای است که بین این طایفه و آن دشمنان تابلودار وجود دارد.
کمالیان
* پس از آفریقای جنوبی، مکزیک و شیلی نیز اعلام کردند پرونده اقدامات اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین را برای رسیدگی به اتهام جنایت‌های جنگی به دیوان بین‌المللی کیفری ارجاع داده‌اند. انتظار می‌رود تمام کشورهای اسلامی و کشورهای آزاده به این روند بپیوندند تا راه هرگونه فرار را بر این وحوش کودک‌کش ببندند و نخست‌وزیر مست بی‌عقل را به پای میز محاکمه بکشند.
عینی
* درود بر انصارالله که تطمیع، تشویق، تهدید، محاصره اقتصادی و جنگ هیچ‌کدام آن‌ها را به عقب‌نشینی از مواضع خود در دفاع و حمایت از ملت فلسطین وادار نکرد. این نشانه شکست آمریکا از یمن قهرمان است.
فهیمی
* جانوری خون آشام به نام بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل به صهیونیست‌هاگفته است اگر یک فلسطینی دیدید حتی اگر برای شما خطری ایجاد نمی‌کرد به او شلیک کنید، من برای این کار پشتیبان شما هستم.جهانیان روز به روز به این حقیقت پی می‌برد که برای پاک کردن جهان از این جانوران درنده چاره‌ای جز محو اسرائیل از صفحه روزگار ندارد. بی‌جهت نبود که امام خمینی(ره) صهیونیسم را غده سرطانی می‌دانست.طبیعی است که غده سرطانی را باید جراحی و از پیکره جدا کرد وبه زباله‌دان انداخت.
جهانفر
* از مسئولین فرهنگی کشور درخواست می‌شود با جریانی که با هدایت معاندین داخل و خارج از کشور و با کمک شبکه‌ها و رسانه‌های غرب و حمایت جشنواره‌های ضدایرانی فرنگی، در مسیر هنجارشکنی و اهداف سیاسی و فرهنگی خود به تولید فیلم‌های ضدارزشی اقدام می‌نمایند برخورد جدی کنند. متأسفانه فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که تا به حال سابقه این همه بی‌حیائی نداشته است.
غیاث‌آبادی
* با توجه به نزدیکی دهه فجر و در پاسخ کسانی که ادعا می‌کنند جمهوری اسلامی هیچ دستاوردی نداشته به برخی از صدها دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره می‌شود. اولین جایگاه جهان در تولید داروی گیاهی مقابله با ایدز‌، داروی گیاهی درمان روماتیسم‌، داروی گیاهی زخم پای دیابتی‌، ساخت پروتز عصبی‌، ساخت دریچه قلب و درمان تالاسمی با پیوند مغز و استخوان و... اولین جایگاه منطقه در ساخت:‌‌تانک، استارتر هواپیما، پژوهش‌های هسته‌ای و تولید پرینتر سه بعدی میکروسکوپی. دومین جایگاه جهان درتولید هواپیمای استراتژیک خورشیدی، تکنولوژی بیودیزل، پهپاد رادارگریز، و...
هدایتی
* امیدوارم دولتمردان یک بسیج همگانی در زمینه بالابردن اقتصاد جامعه، رفاه مردم، بالابردن سطح فکر مردم، فرهنگ‌سازی در زمینه‌های بهداشت، محیط زیست، حس همکاری و آباد کردن این سرزمین اهتمام جدی نمایند. به امید چنین روزی
کاوسی
* درود بر کیهان و درود بر اهالی کیهان! چرا با دلالان و سوداگران بازار ارز که صاحب سود سرشارند و برای بازار حاشیه‌سازی و موج روانی برای سوءاستفاده راه می‌اندازند برخوردی نمی‌شود؟
رحیمیان
* خوشـبختانه هـر بـار بـرای رفع مشـکلات برقی با مسـئول برق شرق استان گلسـتان تماس گرفته‌ام پاسخگو بوده و بدون معطلی رسیدگی کرده‌اند. جای خوشحالی دارد که در این دولت مسئولان مسئولیت‌پذیرند و به فکر رفع مشکلات هستند.
اختری
* یک شرکت خودروساز به جای پوزش از مردم به خاطر خلف وعده در زمان تحویل خودرو اعلام کرده است که علاوه‌بر تاخیر گران‌تر هم می‌فروشد.نباید تعجب کرد. چرا که انحصار دارند. وتا این انحصار هست ما مردم چاره‌ای جز تسلیم نداریم.
الله‌بخش
* مدتی است معاونت اجتماعی بیشتر کلانتری‌ها، سرکلانتری‌ها و شهرداران نواحی و مناطق برای دلجویی از خانواده معظم شـهدا، به دیدار آنان می‌روند و موجب خوشحالی آنان می‌شوند که جای قدردانی دارد.
ظهیرنیا
* بسـیاری از مردم در مراجعه به ادارات دولتی مجبورند پرونده‌شان را در رایانه ثبـت و کد پیگیـری دریافـت کنند. متاسـفانه در مراجعه بـه ادارات ثبت، دفاتر خدمـات قضائـی، کلانتری‌ها و بقیه مراکز به علت پایین بودن سـرعت اینترنت و قطـع و وصل آن، وقت مفید مراجعه کنندگان هدر می‌رود. سـرعت اینترنت را لااقل برای ادارات دولتی افزایش دهند تا کار ارباب رجوع به سرعت انجام شود.
شاهینی 
* هر روز گروهی از مردم موتورسـیکلت و خودروهایشان را در خیابان کم عرض مصبـاح منشعب از خیابـان سـعدی، واقع در ناحیه یـک، منطقه12 شهرداری پارک می‌کنند و برخی کاسـب‌ها هم با ایجاد سـد معبر، موجب ترافیـک آزاردهنده و کنـدی حرکت خودروها می‌شـوند. از مسئولان شـهرداری، سازمان حمل و نقـل ترافیک تهـران و راهور منطقه تقاضای رفع مشـکلات ایجاد شـده را داریم.
بیات
* چرا بساط پهن‌کن‌های خیابان افسریه کـه با اشغال پیـاده‌رو و خیابـان‌های این منطقه و ایجاد سـد معبر مانع رفت‌وآمد عابران شـده‌اند، از سوی شهرداری منطقه 15جمع‌آوری نمی‌شوند؟ 
قربانی