kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۱۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

تشییع باشکوه سه تن از شهدای حمله تروریستی اسرائیل در شهرک شهید محلاتی

صبح دیروز، پیکر شهیدان صادق امیدزاده، محمدامین صمدی و حسین محمدی از مستشاران نظامی ایران در سوریه که در حمله تروریستی رژیم از نفس افتاده صهیونیستی به شهادت رسیدند، روی دستان مردم، در شهرک شهید محلاتی تهران از مقابل مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) تشییع شد.
 
 
به گزارش تسنیم، با وجود هوای سرد بسیاری از تهرانی‌ها خود را به این مراسم معنوی رساندند تا در این مراسم شرکت کنند. فرزند سردار قاسم سلیمانی نیز برای تشییع همرزمان پدر، خود را به این مراسم رساند و خادمان حرم رضوی نیز با پرچم متبرک حرم حضرت امام رضا(ع) در این مراسم شرکت کردند. سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم حضور داشت.
مردم غیور تهران با ندای «لبیک یا حسین» و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» پیکر مطهر این شهدای گران‌قدر را تشییع کردند.
سپاه پاسداران، انتقام انتقام
به گزارش ایرنا، فریادهای «هیهات منا الذله» و «سپاه پاسداران، انتقام انتقام» فضای این آیین را پرُ کرده بود.
گفتنی است، پیکر شهید سردار امیدزاده پس از تشییع در شهرک محلاتی تهران به زادگاهش کرمانشاه منتقل شد.
همچنین پیکر شهید محمدامین صمدزاده در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) همجوار با شهید مدافع حرم میثم میردوستی دفن می‌شود و شهید حسین محمدی نیز، پس از تشییع در شهرک محلاتی، در گلزار شهدای یافت‌آباد تهران به خاک سپرده می‌شود.
تشییع پیکر شهیدان علی آقازاده و سعید کریمی
امروز در حرم حضرت معصومه(س)
پیکر مطهر شهیدان علی آقازاده و سعید کریمی امروز از ساعت 14 از حرم حضرت معصومه(س) به سمت گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
مراسم بزرگداشت این شهیدان والامقام روز شنبه هفتم بهمن‌ماه در شام وفات عقیله بنی‌هاشم(س) بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
در حمله تروریستی صبح شنبه رژیم شکست خورده صهیونیستی به ساختمانی در منطقه المزه دمشق، 5 تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه به شهادت رسیدند.