kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۱۷۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

کیهان و خوانندگان

 
*حاج‌قاسم عزیز سردار دل‌های ما همان‌گونه كه به وطن خود ايران عشق مي‌ورزيد، عراق را هم دوست داشت و با تمام وجود برای آزادی عراق از شر تکفیری‌های دست‌ساز شیطان بزرگ شب و روز نداشت و تلاش او با یار دیرینش ابومهدی المهندس در عراق به یاری خداوند به ثمر نشست. ان‌شاء‌الله خداوند بر درجات‌شان بیفزاید.‌ 
قادری 
* واقعا حیف از آن زحماتی که سردار دل‌ها برای اقلیم کردستان کشید که هیچ تعهدی به اخلاق و انسانیت ندارد و مأمن جاسوسان رژیم کودک‌کش است. سردار بود که اقلیم را از حلقوم تکفیری‌ها بیرون کشید و شرشان را از این منطقه ریشه‌کن کرد. واقعا حیا نمی‌کنند؟!
مقربی
* درود بر سپاه پاسداران رشید و دلاور این فرزندان سرافراز و راستین ملت شریف و یکتاپرست و آزاده! واقعا مجازات تروریست‌ها بسیار خبری خوشایند بود. از فرزندان سرافراز کشور سربلندمان تقدیر و تشکر می‌کنیم. خداوند یار و یاورتان.
قمری، شکری، راوی و...
* به امید نابودی کامل رژیم صهیونیستی نامشروع و غاصب و اشغالگر وحشی و جنایتکار و پیروزی ملت شجاع و مقاوم کشور فلسطین. 
2085---0213
* چند سال قبل که تکفیری‌ها عراق را تا مرحله سقوط کشاندند این همت و غیرت سردار دل‌ها بود که به کمک حشدالشعبی و ابومهدی المهندس عراق را از سقوط نجات داد که این باید به دولت عراق گوشزد شود. این بی‌انصافی است که وقتی ما مراکز جاسوسی رژیم جعلی را منهدم می‌کنیم از ایران به سازمان ملل و در واقع به شیطان بزرگ شکایت می‌کند.
اکرمی
* رژیم ددمنش و کودک‌کش حتما می‌داند که موشک‌های بالستیک نقطه‌زن خیبرشکن همان‌گونه که توانستند بر سر فرماندهان تروریست‌ها در ادلب فرود آیند، قطعا به حیفا و تل‌آویو هم می‌رسند. و این غیر از موشک‌های ‌‌هایپرسونیک و پهپاد‌های تهاجمی مرگباری است که در یک طراحی ترکیبی و چند ضلعی، به سمت سرزمین‌های اشغالی نه تنها از سمت ایران بلکه از سوی همه جبهه مقاومت نشانه‌گیری شده‌اند. پس مراقب حرکات و رفتارش باشد و حماقت نکند.
قربانی
* واقعا باید تأسف عمیق خود را از دولت روحانی ابراز ‌نماییم که پس از توافق برجام ظرف دو ماه‌، همه تعهدات درباره واگذاری، تعلیق و اوراق کردن داشته‌های هسته‌ای را انجام داد و پس از آن، با دست خالی، دنبال سراب وعده‌های شیطان بزرگ دوید ولی تشنه‌تر برگشت! اما هنوز هم رئیس آن دولت واله و شیدای آن برجام سراسر خسارت است!
محمدی قشلاقی
* در این مدت طولانی هنوز کاک مسعود بارزانی را نشناخته‌اید؟! کسی که بارها دست در دست دشمنان اسلام و انقلاب گذاشته و نمک مردم ایران را خورده و نمکدان شکسته است. 
مرادیان
*با توجه به اینکه بسیاری از پارچه فروشی‌ها دیگر رونق گذشته را ندارند جا دارد که فروشگاه‌های البسه زنانه قواره‌های چادری 6- 5 متری برای ارائه به مشتری‌ها در مغازه‌های خود داشته باشند.
رشکی 
* متأسفانه رفتار مدیران شرکت‌های خودروسازی با مشتریان خود هیچ سنخیتی با صداقت ندارد.چرا بازرسی ریاست‌جمهوری و دیگر متولیان امر ورود نمی‌کنند؟در برخی موارد 6 ماه از وعده و تعهد شرکت سپری شده و مشتریان همچنان چشم انتظارند!
سپهری
*چرا دولت و مجلس نسبت به پرداخت یارانه سوخت به بیش از نیمی از جمعیت کشور که فاقد هرنوع خودرو هستند اهتمام نمی‌ورزند؟ 
بیگ‌زاده
* توزیع شیر در مدارس ابتدائی در سال تحصیلی جاری بارها اطلاع‌رسانی شد ولی با گذشت چهار ماه از سال هیچ خبری از توزیع آن نشد. وقتی مسئله‌ای قطعیت پیدا نکرده چرا در رسانه‌ها اعلام می‌شود؟
فرجی
* به نظرم یکی از امور ضروری دولت با توجه به نزدیکی انتخابات اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است.
حجتی
* آیا تنها عامل کسری بودجه افزایش حقوق کارمند و بازنشسته است؟ تخصیص بودجه‌های آن‌چنانی به شرکت‌های دولتی و عدم نظارت به عملکرد این شرکت‌ها و ریخت و پاش‌ها در این شرکت‌ها و عدم نظارت بر بانک‌ها و... باعث کسری بودجه است. 
2842---0910
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان شنبه 23 دی ماه سال 1402 در صفحه 2 با مضمون، انتقاد به حضور کودکان متکدی و کار در مترو به آگاهی می‌رساند: شرکت بهره‌برداری متروی تهران در راستای رسالت خود در جهت تأمین امنیت و آرامش مسافران محترم در طول سفر اقدام به پخش پیام‌های بازدارنده از طریق پیچ ایستگاه‌ها و پخش فیلم‌های آموزشی، مضرات خرید از دستفروشان و کمک به متکدیان در مانیتورهای داخل ایستگاه‌ها و قطارها و نصب بنرهای آموزش شهروندانی نموده است. شایان ذکر است این شرکت با تمام امکانات در مورد پیشگیری از حضور دستفروشان و متکدیان از جمله کودکان کار، و حل این مشکل اقدام کرده ولی برای کاهش حضور این افراد در ایستگاه‌ها و قطارها نیازمند همکاری و همراهی همه مسافران گرانقدر و فهیم و همچنین فرهنگ‌سازی توسط مراکز فرهنگی و اجتماعی و ارباب جراید و سایر رسانه‌های جمعی است و اقدامات این شرکت به تنهائی نمی‌تواند مانع از حضور و فعالیت و ساماندهی دستفروشان و متکدیان باشد.