kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۱۷۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
در دوازدهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت»

سردار فلاح‌زاده: طوفان الاقصی هیمنه اطلاعاتی، نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طوفان الاقصی تمام هیمنه اطلاعاتی و نظامی، اقتصادی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت‌، با وارد شدن این ضربه به رژیم صهیونیستی، نقطه امید و اتکای آمریکا در منطقه فرو پاشید.


سردار محمدرضا فلاح‌زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوازدهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد در ابتدای سخنان خود با درود بر رزمندگان حزب‌الله، مقاومت عراق و مقاومت فلسطین قهرمان گفت: طوفان الاقصی تمام هیمنه اطلاعاتی و نظامی، اقتصادی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت‌، با وارد شدن این ضربه به رژیم صهیونیستی، نقطه امید و اتکای آمریکا در منطقه فرو پاشید.
وی با بیان اینکه مقاومت غزه با کمک مقاومت کرانه غربی، مقاومت انصارالله و عراق، حزب‌الله لبنان و اتکا به خداوند نبرد را ادامه خواهد داد، عنوان کرد: این نبرد تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و دشمنان ذلیل و خوار و منفور خواهند شد.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه خداوند با این پیروزی، افکار عمومی دنیا را بیدار و متوجه غزه کرد، یادآور شد: تمامی آزادیخواهان و مظلومین حامی غزه هستند و تا نابودی رژیم صهیونیستی این نبرد را ادامه خواهند داد، هرچند که رژیم صهیونیستی اعلام کند که منطقه شمالی را به تصرف درآورده‌ام.
سردار فلاح‌زاده گفت: رژیم صهیونیستی که در کنج نیستی و نابودی گرفتار شده است و از سر ناتوانی باید دست به ترور کور بزند و سید رضی و العاروری را به شهادت برساند. وی خاطرنشان کرد: مقاومت قهرمان و تلاش‌های حاج قاسم، رژیم صهیونیستی را در جبهه‌های گوناگون دچار فروپاشی کرد و داعش را که از سوی آمریکا سازماندهی شده بود را به نابودی کشاند و نظم قبلی جهانی را دچار فرسایش کرده و نظم جدید جهانی را دچار فروپاشی کرد.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اسرائیل را در آستانه فروپاشی قرار دارد و آمریکا از افغانستان فرار کرده و در غزه و عراق و سوریه به شکست راهبردی دچار شده است با این همه شکست، رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز ترورهای کور ندارد.
سردار فلاح‌زاده رزمندگان مقاومت در افغانستان، لبنان، یمن و فلسطین قهرمان را نسل ادامه دهنده اصحابی خواند که به یاری پیامبر شتافتند افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌فرمایند اکنون تمامی کفر در مقابل تمامی حق صف آرایی کردند اشاره به  نبردی دارد که از زمان پیامبر آغاز شده است و اکنون به اوج خود رسیده است. وی رژیم صهیونیستی را رژیمی خواند که بر پایه نسل کشی بنا شده است و افزود: رژیم صهیونیستی از روزی که تشکیل شد در دیر یاسین، صبرا و شتیلا و حالا  از نسل‌کشی را آغاز کرده است و در بیش از ۱۰۰ روز
۱۰۰ هزار نفر را شهید و زخمی کرده است.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه عملیات طوفان‌الاقصی را یک عملیات شاخص خواند و افزود: در این عملیات مقاومت تا نزدیک پایگاه‌ هاتسریم پیش رفت و با اصل غافلگیری در غلاف غزه شهرک‌نشینان را محدود کرد و پنجمین ارتش جهان را به شکست ترمیم ناپذیر کشاند.