kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۱۵۱۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

اخبار کوتاه از فوتبال

 
سرپرست استقلال رسما از سمت خود استعفا کرد
علی سامره با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از سمت سرپرستی استقلال کناره‌گیری کرد.
تمرینات استقلال برای آغاز نیم فصل دوم، چند روزی است که در کمپ مرحوم حجازی برگزار می‌شود و آبی پوشان خود را برای مصاف جام حذفی برابر مس رفسنجان و سپس دیدار هفته اول دور برگشت برابر صنعت نفت آماده می‌کنند.
در چهار روزی که تمرینات استقلال برگزار شده، سرپرست آبی‌پوشان از حضور در کمپ حجازی خودداری کرده بود که گویا سامره به دلیل برخی مشکلات، تصمیم گرفته بود به همکاری خود با باشگاه پایان دهد.
ظهر دیروز سامره با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به صورت رسمی از سمت خود کناره‌گیری کرد. وی در قسمتی از پیام خود نوشت: در مقطع کنونی که استقلال صدرنشین است و شرایط خوبی از نظر مدیریتی و اجرايی دارد، احساس می‌کنم قادر به ادامه همكاري با تيم نيستم و امروز، نبودن من بیشتر به نفع استقلال خواهد بود و به همین دلیل برخلاف میل باطنی از سمت خود استعفا مي‌دهم و با جدایی از حوزه سرپرستی تیم فوتبال استقلال، همانند گذشته با حضور بر روی سکو‌ها و یا هر عنوان دیگری دعاگو و در کنار تیم محبوب خود خواهم بود.
لازم به ذکر است در پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بود که علی سامره در گفت‌وگوهایی که رسانه‌ای نشد، از احتمال جدایی خود صحبت کرده بود. سرپرست آبی‌ها بابت برخی اتفاقات و حواشی، از قبل تصمیم گرفته بود تا پس از بازی با پیکان، از استقلال جدا شود.
حالا و در صورتی که علی سامره روی تصمیم خود مبنی بر جدایی از آبی‌ها باقی بماند، شاهد حضور سرپرست جدیدی روی نیمکت این تیم خواهیم بود که پیش‌بینی می‌شود یکی از پیشکسوتان جوان استقلال این وظیفه را بر عهده بگیرد.
 بدقولی عمری پایش را
 به کمیته انضباطی پرسپولیس کشاند
بازیکن پرسپولیس به دلیل عدم اجرای تعهدات قراردادی، سوء رفتار حرفه‌ای و نادیده گرفتن مسئولیت‌ها به عنوان بازیکن در قبال باشگاه، تیم، همبازیان و هواداران در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: سازمان نظام وظیفه عمومی چندی پیش با در نظر گرفتن مجموعه شرایط در تصمیمی منطقی اعلام کرد بازیکنان شاغل در لیگ برتر که مشمول شده‌اند می‌توانند تا پایان فصل در اختیار باشگاه‌های خود بمانند. این تصمیم به جلوگیری از ایجاد هرج و مرج در لیگ برتر کمک می‌کرد.
روز سه‌شنبه نیز محمد عمری با حضور در باشگاه جلساتی داشت و او که برای چند سال آینده، تحت قرارداد با باشگاه است در نهایت به صراحت اعلام کرد، تصمیم قطعی دارد که به فعالیت خود در پرسپولیس حداقل تا پایان فصل ادامه دهد و از امروز(دیروز) در تمرینات حضور خواهد داشت. متعاقبا مراتب به اطلاع هواداران و رسانه‌ها رسید. با این وجود امروز(دیروز) شاهد بودیم وی در ادامه غیبت‌های غیر موجه خود، بار دیگر بدون اطلاع و تایید باشگاه و مسئولان تیم و بدون عذر موجه در تمرین حضور نداشت. طبعا این اقدامات به طور مشخص غیبت در تمرینات، در حکم عدم اجرای تعهدات قراردادی، سوء رفتار حرفه‌ای و نادیده گرفتن مسئولیت‌ها به عنوان بازیکن در قبال باشگاه، تیم، همبازیان و هواداران پرسپولیس است.
بر همین اساس باشگاه پرسپولیس در مرحله نخست اقدامات، این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است. همچنین بخش حقوقی باشگاه در حال بررسی دیگر اقدامات قانونی در این مورد و در ارتباط با مناسبات بین باشگاهی است که تحت نظارت و حمایت مقررات ملی و بین‌المللی فوتبال قرار دارد.