kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۱۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

کیهان و خوانندگان

 
*اگر حاج قاسم نبود، چهارشنبه 13دی کرمان حکایت روزمره کشور ما می‌شد. ولی متأسفانه برخی در داخل گویا‌، از ایثار حاج قاسم و دلاورمردان مدافعان حرم (حیدریون، زینبیون، حشدالشعبی و نیروی قدس) بی‌اطلاعند و حرف‌های دشمنانی ‌‎ را نشخوار می‌کنند که تشنه به خون ملتند.
 عبادی
* به تدریج به یازده اسفند روز انتخابات نزدیک می‌شویم در حالی که تأیید صلاحیت حدود ۵۲ درصد از داوطلبان ثبت‌نام کرده (بیش از یازده هزار نفر) در سراسر کشور از سوی هیئت‌های نظارت انتخاباتی، رقابتی سالم و با مشارکت گسترده را نوید می‌دهد. قطعا دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان از یک انتخابات باشکوه در کشور ناراحت خواهند شد.
تقدیسی
*دختری با کاپشن صورتی و گوشواره قلبی در 13 دی 1402 توسط تروریست‌های صهیونیستی به شهادت رسید ولی هیچ کس از مدعیان حقوق زنان نگفت: او هم دختر ایران بود! آیا کاسبان آشوب زن زندگی آزادی را وجدانی بیدار هست؟ 
صفری‌پور
* جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر، پویا و متحرک است و تندبادهای سیاسی، نظامی و شرارت‌های محاصره اقتصادی و تحریم و رذالت‌های دشمنانش نتوانسته است جلوی پیشرفت و توسعه توانمندی‌های آن را بگیرد و همان‌گونه که طی45 سال هیچ غلطی نکردند من بعد هم نمی‌توانند بکنند.
کاظمی
* هیچ شکی نیست که در غزه یک جنگ جهانی بر علیه دلاورمردان مقاومت در جریان است. ارتش اسرائیل سربازانی که از ملیت‌های دیگر در غزه می‌جنگند را فاش کرد فرانسه، بریتانیا، ایالات متحده، آلمان، هند، ایتالیا، اتیوپی، سودان جنوبی، لهستان، اوکراین [آوارگان اوکراینی در لهستان]، السالوادور، هندوراس، آرژانتین، کانادا، منطقه شمال عراق، تایلند و... ضمنا ناوگان نیروی دریایی آمریکا و لشکرهای پیاده انگلیس هم در جنگ هستند!!
ذوالعلی
* حوادث اخیر در منطقه نشان می‌دهد شدت عملیات نظامی در امتداد مرز لبنان بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی افزایش یافته است. درست است که حزب‌الله با وجود عدم تمایل به گسترش یافتن جنگ به دنبال کاهش فشار حملات رژیم صهیونیستی بر نوار ‌غزه و مشغول کردن بخشی از ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی است؛ اما به هر حال نقض حاکمیتی لبنان و انجام ترور در خاک بیروت را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.
هادیان
* مستر همفر جاسوس انگلیسی در یادداشت‌های خود می‌نویسد: به هر وسیله شده باید زن مسلمان را از حجاب اسلام خارج کرد و بی‌حجابی را در بین مسلمانان رایج نمود... خواه‌ناخواه وقتی زن‌ها از حجاب خارج شوند، مردها و جوانان فریفته می‌شوند و در نتیجه، فساد در کانون خانواده‌ها رخنه می‌کند! باید جهادگران تبیین به جد به این مقوله ورود کنند تا شاهد اثرات مخرب این بی‌حیایی‌ها در جامعه نباشیم.
مرتضایی
*رسانه‌ اصلاح‌طلب «بامدادنو» با اسم رمز «خالص‌سازی» به نیروهای جوان انقلابی و رسانه‌ای فعال و متعهدکشورمان‌، که برای این دوره از انتخابات نامزد شده‌اند، حمله کرده است. این حمله‌ نشان از وحشت اصلاح‌طلبان از حضور چهره‌های سیاسی-رسانه‌ای جبهه انقلاب دارد. بنویسید خالص‌سازی کلید واژه‌ جدید و دستور کار اصلاح‌طلبان برای پیشبرد پروژه‌ رقیب‌هراسی در این دوره از انتخابات است.
اسحاقیان
* ماکرون‌،گابریل آتال وزیر آموزش ‌و پرورش این کشور که یک همجنس‌باز است را به نخست‌وزیری فرانسه منصوب کرد او هم یک همجنس باز دیگر را وزیرخارجه فرانسه کرد! حال از چنین دولتی می‌توان توقع تعلیم و تربیت یک ملت را داشت؟داعیه ارائه الگوی تعلیم وتربیت برای دیگر ملل پیشکش!
 فشکی
*با همه احترامی که برای پزشکان متعهد و مخلص کشورمان قائل هستم ولی یک گوشه از اقتصاد بیمار در ایران ما این است که بعضی پزشکان در روز دست‌کم پنجاه بیمار را ویزیت می‌کنند. اگر ویزیت هر بیمار 250هزار تومان باشد، ماهانه دست کم ۳۷۵ میلیون تومان درآمد دارند. ولی وقتی می‌خواهی ویزیت پرداخت کنی‌، برخی از پزشکان از شما می‌خواهند کارت به کارت کنید. این عمل یعنی این که من پزشک نمی‌خواهم با این درآمد کلان مالیات بدهم.
حاجاتی
*افزایش قیمت خودرو منجر به افزایش خیلی چیزهای دیگر شده است. از جمله این که صنعت‌های وابسته به خودرو‌، دستمزد صنعتگران و تعمیرکاران را افزایش داده‌اند و این روند به ایجاد موج جدید گرانی کمک کرده است. دولت مدیریت بازار را به دست بگیرد. مدتی است که بازار خودرو کاملا رها شده چنان‌که بعضی از قطعات در عرض یک سال بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ درصد گران شده‌اند.
جوانبخت
* یکی از دوستانم که وکیل است تعریف می‌کرد علل طلاق‌، دیگر مثل گذشته مواد مخدر و اعتیاد و الکل....‌ نیست. الان علت اصلی طلاق‌ها فضای مجازی است. چرا که دانسته یا ندانسته جوانان ما خاصه خانم‌ها در فضای مجازی خلوتی دارند که کمتر کسی متوجه این مسئله می‌شود. و متاسفانه این فضا به قتلگاه خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است. همه مسئولانی که در مصونیت‌سازی فضای مجازی کوتاهی کرده‌اند در فروپاشی بسیاری از این خانواده‌ها مسئولند.
دستجردی
* در تاریخ جمعه 15 دی ماه هرچه منتظر اتوبوس نمازجمعه در منطقه ۱۴ موتور آب ماندیم از سرویس نماز جمعه خبری نشد و بسیاری از نمازگزاران از فیض نماز جمعه محروم شدند. چرا؟
جمعی از نمازگزاران
*پرچم سفید در همه جای دنیا نشانه صلح است جز در نگاه صهیونیست‌ها! این رژیم وحشی در غزه بارها زنان و کودکانی را که پرچم سفید به دست داشته‌اند به رگبار بسته است. نمونه اخیرش همین چند روز پیش اتفاق افتاد. 
طارمی
* دستگاه قضائی‌ همان‌گونه که به درستی با اختلاس‌گران پرقدرت و نفوذی برخورد می‌کند بایستی با بی‌حجاب‌ها هم برخورد ‌کند. 
فتاحی
* جریان غربگرا همدست با دلالان دائم با دلار بازی می‌کند و هر روز قیمت ساختگی آن را بالا می‌برد و روزنامه‌های زنجیره‌ای هم به کمک آن‌ها می‌آیند، کیهان و افراد همسو هم باید معکوس عمل کنند و در هنگام سقوط نرخ‌های کاذب دلار تیتر درشت بزنند و بر سرعت سقوط دلار بیفزایند.
زندی
* چرا حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بموقع به حسابشان واریز نمی‌شود؟  از مسئولین مربوطه درخواست می‌شود به این موضوع رسیدگی کنند.
۰۹۱۲---۲۰۵۷