kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۰۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 داعش زائیده آمریکا و اسرائیل
 سید نظام‌الدین موسوی: «بله! هیچ‌کس بیانیه داعش را باور نمی‌کند. چون همه دنیا می‌دانند دشمن اصلی مردم ایران و همه ملت‌های مستقل، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و کشتن زنان و کودکان مظلوم ‎کرمان فقط از این جنایتکاران برمی‌آید. زنده و‌ مرده داعش هم، زائده و زائیده این دو رژیم بالذات تروریست است.»
 امنیت کشور از بین رفتنی نیست
 احمد قصری با انتشار این تصویر از حاشیه سفر رئیس‌جمهور به زنجان، نوشت: «حتی بعد از حادثه تروریستی کرمان، رئیس‌جمهورمون در میان مردم از خودروی خودش پیاده شد تا به دنیا ثابت کنه امنیت کشور ما به این راحتی از بین نمیره!»
 شهدای باوفا
 حجت‌الاسلام حامد کاشانی: «شهدای مظلوم کرمان غالبا مردمی بودند که علی‌رغم سختی‌کشیدن بسیار در شرایط سختِ این روزهای کشور، با دندان بر جگر، دلسوز و غیور و بدون ‌ادعا، خواستند مزار سرباز اسلام را تکریم کنند. پیشنهاد می‌کنم در یادمانی با عظمت، میدانی به نام آنان ‎«مدافعان ‌مظلوم نظام ‌اسلامی» مزیّن شود.»
 برای دختر 2ساله کاپشن صورتی
 تصویر این تابلو نصب‌شده توسط شهرداری تهران که روی آن نوشته «سلاح به دست گرفتم برای دختر 2ساله، کاپشن صورتی با گوشواره قلبی»، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.
 کانادا یا نجف؟ مسئله این است!
 کاربری نوشت: «اگه مقصد هواپیمای اوکراینی به جای کانادا یه شهر زیارتی مثل نجف بود، کسایی که دین‌شون انسانیته چه واکنشی نشون می‌دادن؟! جواب این سؤال دیروز داده شد...»
 انتقام در میدان
 کاربری نوشت: «حزب‌الله در اولین واکنش به ترور شهید العاروری، ۶۲ موشک به پایگاه هوائی میرون شلیک کرد! دیروز سیدحسن نصرالله گفت برای انتقام، مکان و زمان مشخص نمی‌کنیم، میدان مشخص خواهد کرد! و خب میدانی که داریم می‌بینیم شده قبرستان صهیونیستا... ان‌شاءالله نوبت انتقام ما هم میرسه...»
 رفیق شهید دهه نودی
 ایمان ملکوتی با انتشار این تصویر از مراسم یادبود دانش‌آموزان کرمانی به یاد رفقای شهیدشان در حادثه تروریستی هفته گذشته، نوشت: «الان دیگه دهه نودی‌ها هم رفیق شهید دارن».
 گرفتار گرداب رسانه‌ای دشمن نشوید
 کاربری نوشت: «واقع‌بین باشید ما به فضل الله نه‌تنها توانستیم جلوی بزرگ‌ترین پروژه استکبار جهانی یعنی از نیل تا فرات بگیریم بلکه امروز در داخل مرز‌های غصبی از جنگ با سنگ به این‌جا رسیده‌ایم. آنها چه کردند؟ آیا توانستند ذره‌ای از عمق استراتژیک و محور مقاومت ما را کم کنند؟ آنها ضعیف هستند ‏و این، آن چیزی است که گرداب رسانه‌ای نمی‌خواهد شما متوجه شوید، القای ضعف می‌کنند گرچه خود ضعیف عالمند. تمام غرب پشت داعش ایستادند برای نبودن حداقل بخشی از ایران با صد‌ها میلیارد دلار، امروز داعش کجاست؟ پول‌های به باد رفته‌ آنها کجاست و ایران و محور مقاومت کجاست؟»
  سردار زنده است
 عالیه سادات: «خانواده‌ای در کرج که به هیچ عنوان از اجرای حکم اعدام مقتول کوتاه نمی‌آمدند به مناسبت سالگرد شهادت سردار، و واسطه قرار دادن روح شهید برای بخشش توسط مددجویان، از قصاص مقتول بدون دریافت هر دیه‌ای گذشت کردند. همچنین ۴۱ زندانی جرائم نقدی به عشق سردار با کمک‌های مردمی آزاد شدند. آری سردار ما زنده‌تر از هر روزی قلب‌ها را به سمت معنویت و گذشت و صلاح هدایت می‌کند.»