تازهترین سیاستهای صداوسیما درباره رسانههای صوت و تصویر فراگیر اعلام شد
رئیس سازمان صداوسيما گفت: انتقال از سیاستهای خط قرمز به سیاستهای خطوط سبز در دستور کار رسانه ملی است.
به گزارش خبرنگار کیهان، مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی «رصتا» صبح دیروز یکشنبه۱۰ دی با حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسيما، سعید مقیسه رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی «ساترا» برخی از مسئولان کشوری و فعالان رسانهای در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.
براساس این گزارش، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی پس از بازدید از تعداد زیادی از غرفههای شرکتها و مؤسسات تولید محتوا در فضای مجازی و گفتوگو با فعالان رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در دومین نشست مجمع فعالان حوزه رسانههای صوت و تصویر فراگیر شرکت کرد گفت: خوشبختانه امروز شاهد تعامل، همافزایی، هماهنگی و رابطه خوب بین صداوسيما، ساترا و سکوهای تولید محتوا در فضای مجازی هستیم و پس از گذشت یک سال و نیم از این ارتباط نزدیک طرحهای ما به واقعیت تبدیل شده است.
جبلی با اشاره به اینکه امسال خوشبختانه رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی که از ساترا مجوز دریافت کردند به رقم ۴۰۰ رسیده است گفت: این رقم در سال گذشته ۱۵۰ رسانه را شامل میشد که این خود نشان از این تعامل بیشتر و خوب است.
رئیس رسانه ملی با بیان اینکه سازمان صداوسيما به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور و نیز ساترا همه گونه همکاری و تعامل را با فعالان حوزه رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی را دارند افزود: وظیفه صداوسيما و ساترا تنظیمگری رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی است نه نظارت و همه هدف ما حمایت از فعالان حوزه رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی است.
وی خاطرنشان کرد: در سند تحول سازمان صداوسيما انتقال از سیاستهای خط قرمز به سیاستهای خطوط سبز ترسیم شده است.
گفتنی است که دومین نمایشگاه ملی رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی «رصتا» از ۱۰ تا ۱۳ دی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار است و علاقهمندان میتوانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدار داشته باشند.