kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۰۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 بی‌بدل‌ترین
 قهرمان دنیا
 امید ملایی در آستانه سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تصویری از این شهید والامقام منتشر کرد و برای آن نوشت: «بی‌بدل‌ترین قهرمان
 دنیا...»
 عبور از بحران‌ها به کمک مردم
 عبدالله گنجی با تبریک سالگرد حماسه 9 دی نوشت: «جمهوری اسلامی ایران تنها نظام سیاسی جهان است که همه بحران‌ها و پدیده‌های امنیتی- طبیعی و... را با حضور مردم حل کرده است. از تجزیه‌طلبی صدر انقلاب تا جنگ ۸ساله. از غائله منافقین تا سیل و زلزله. از تیر ۷۸ تا ۹ دی ۸۸ و از ۱۴۰۱ تا ایستادگی و مقاومت در مقابل ۱۸۰۰ تحریم ظالمانه.»
 نتیجه بصیرت مردمی
 مهدی حاجی‌پور با اشاره به مناظره سید یاسر جبرائیلی و سعید لیلاز که دو شب قبل از تلویزیون پخش شد، نوشت: «سعید لیلاز: «۹ دی فقط یه میدون داره تو تهران که اون هم سوراخه! تنها میدون سوراخ تهران همینه!» این نهایت ادبِ یه اصلاح‌طلبه در برابر مشت محکمی که مردم به شورش و فتنه‌شون زده! تا ابد از این بصیرت مردم باید بسوزید!»
 یادی از یک اعتراف
 فائزه طلایی: «در سالگرد یوم‌الله ۹ دی، بد نیست یادی کنیم از اعتراف ابطحی که گفت: در فتنه ۸۸، موسوی از سر نادانی، خاتمی از سر خیانت و ‌هاشمی از سر انتقام‌گیری وارد ماجرا شدند!»
 منافقین بی‌خانمان
 کاربری نوشت: «خیلی‌ها می‌پرسند اگر وضعیت جهنم اشرف واقعی است، چرا اعضای محصور فرار نمی‌کنن؟ پاسخ این است: کدام فرار؟ کسی که نه پاسپورت دارد، نه مدرک هویتی، نه پول و سرمایه و جایی برای فرار، چگونه می‌تونه فرار کنه؟ اگر هم بتواند از زندان اشرف فرار کنن، تنها مقصدش باید کمیساریای پناهندگان باشه که دوباره تحویل سازمان داده میشن! حالا کدام فرار؟»
 امنیت اتفاقی نیست
 سید حسینی: «خبر جاسوسان موساد که چند روز پیش اعدام شدند رو شنیدید؟ اینکه برنامه داشتن یک فرد مهم رو ترور و یک انفجار بزرگ در ایران رقم بزنند؟ دفعه بعد که خوشمزه‌بازیتون گل کرد و امنیت کشور رو مسخره کردید به این فکر کنید که روزانه، ماهانه و سالانه چقدر از این حملات متوقف می‌شوند. گاهی حتی جلوی چشمان شما عملیات‌های تروریستی خنثی می‌شوند، اما شما ثانیه‌ای هم احساس ناامنی نمی‌کنید.»
 پوپولیست واقعی کیه؟
 سید مصطفی موسوی‌نژاد: «سازندگی نوشته رئیسی هم مثل احمدی‌نژاد پوپولیست هست، بعد استناد کرده به چی؟ به اینکه رشد اقتصادی بدون ایجاد اشتغال صورت پذیرفته. یه جایی داریم به نام مرکز آمار که نرخ بیکاری رو اعلام می‌کنه. محض اطلاع: نرخ بیکاری تابستان ۱۴۰۲، با ثبت رقم ۷,۹درصد پایین‌ترین نرخ بیکاری ۲۰ سال اخیر بوده!»