kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۰۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

خانم گل سابق ایران: سخنرانی‌ام در حضور رهبر تحقق آرزوی پدرم بود 

 
 
مربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان گفت: «واکنش‌ها به حضورم در دیدار با رهبر، مثبت بود چون به قول خیلی از دوستانم، من با همان شخصیت همیشگی‌ام در این مراسم شرکت کردم.
دیدار جمعی از بانوان فعال کشور در حوزه‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب، اتفاق امیدبخشی بود که حرف‌های فراوانی در خود داشت. در میان بانوان موفقی که به نمایندگی از حاضران در این مراسم سخنرانی کردند، صحبت‌های «فاطمه شریف نوقابی»، خانم گل و مربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور ویژه شنیده شد. 
فاطمه شریف نوقابی در تازه‌ترین صحبت‌های خود با خبرگزاری فارس اظهار داشت: من در صحبت‌هایم تاکید داشتم که نقش مدال‌آوری بانوان ورزشکار ما امروز خیلی پررنگ‌تر شده. به اعتقاد من، بانویی که پرچم ایران را بالا می‌برد، فقط نماینده ورزشی کشور نیست. او نماینده فرهنگی و اعتقادی نه‌فقط برای ایران بلکه برای جهان اسلام است. 
مربی سابق تیم ملی فوتسال ایران معتقد است بیان مشکلات و مطالبات بانوان ورزشکار در حضور شخص اول مملکت، می‌تواند به ایجاد شرایط مطلوب‌تری در حوزه ورزش بانوان منجر شود: «به هر حال صحبت‌هایی که در دیدار با رهبری مطرح می‌شود، بازتاب بسیار گسترده‌ای دارد و حتما مسئولان ورزشی کشور خواهند دید. وقتی این دغدغه‌ها در مراسم مختلف تکرار شود، اثبات می‌کند این موضوعات، نیازهای کل جامعه ورزش بانوان است نه دغدغه شخص فاطمه شریف یا هرکس که آن را مطرح می‌کند. 
«بعد از پخش فیلم سخنرانی‌ام در دیدار با رهبر، کلی بازخورد مثبت گرفتم. در آن میان، تعداد اندکی در فضای مجازی، برداشت‌های شخصی داشتند که من به دل نمی‌گیرم.» فاطمه شریف نوقابی لبخندبرلب ادامه می‌دهد: «اکثر واکنش‌ها به حضور من در دیدار با رهبر، مثبت بود چون به قول خیلی از دوستان، من با همان شخصیت همیشگی فاطمه شریف در این مراسم شرکت کردم و خودم بودم. نایب ‌رئیس بانوان هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در پایان این گفت‌وگو برمی‌گردد به روز دیدار و از حال و هوایش در حسینیه امام خمینی این‌طور می‌گوید: «احساس خوشایندی بود. در صحبت‌هایم هم اشاره کردم که این درواقع، خواسته قلبی مرحوم پدرم بود. او که می‌دید من سال‌ها در ورزش حرفه‌ای فعالیت کرده‌ام، خیلی دوست داشت یک روز به دیدار رهبر بروم و در لباس یک بانوی ورزشکار در حضور ایشان سخنرانی کنم. بالاخره روز ششم دی ماه امسال این اتفاق افتاد اما در زمانی که دیگر پدرم نبود چون متاسفانه یک سال و ۳ ماه قبل، پدرم را از دست دادم.»