kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۰۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

«اخت الرضا(س)» در اکران‌های مردمی نیم میلیاردی شد(اخبار ادبی و هنری)

 
 
آمار فروش‌ مردمی فیلم سینمایی «اخت الرضا» از ۵۰۰ میلیون تومان عبور کرد.
به گزارش تسنیم، فیلم سینمایی «اخت الرضا» (با روایتی از حضرت معصومه(س)) به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی از 19 مهر روی پرده سینما رفت و تاکنون نزدیک به 2 ماه و نیم از اکران آن می‌گذرد.
فروش سینمایی و فروش مردمی این فیلم در این مدت، جمعاً به بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان رسیده و بیش از 50 هزار نفر توانسته‌اند آن را در سینماها تماشا کنند. در کنار اکران سالنی این فیلم سینمایی، «اخت الرضا» وارد چرخه اکران مردمی عمار نیز شد تا در مساجد، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و ادارات نیز به نمایش درآید.
جدیدترین خبر از میزان فروش این فیلم سینمایی در چرخه اکران‌های مردمی عمار بیانگر آن است که «اخت الرضا» به فروش نیم میلیاردی رسیده و تاکنون بیش از 43 هزار نفر به تماشای آن نشسته‌اند.
براساس گزارش دبیرخانه اکران‌های مردمی عمار، فیلم «اخت الرضا» در 654 سانس و در 29 استان کشور توسط مردم اکران شده و 43404 نفر به تماشای آن نشسته‌اند؛ مساجد، تشکل‌های مردمی و حوزه‌های علمیه بیشترین فروش مردمی این فیلم را انجام داده‌اند. همچنین استان‌های قم، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، همدان و مرکزی بیشترین تعداد سانس اکران را از آن خود کرده‌اند.