kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۰۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

وداع با پیکر شهید سیدرضی موسوی در حرم‌های مطهر سوریه، نجف و کربلا

 
 
 
پیکر مطهر سردار شهید سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت که روز دوشنبه در حمله موشکی رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسید، در حرم‌های‌ حضرت زینب(س)، حضرت رقیه(س)، امام علی(ع)، امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) تشییع شد.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه، سه‌شنبه شب در حرم حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما برگزار شد.
به گزارش فارس، پیکر این شهید ترور که توسط رژیم اشغالگر قدس در سوریه به شهادت رسید، ابتدا در حرم حضرت رقیه سلام الله علیها روی دستان جمعی از مردم و زائران با نوای لبیک یا حسین(علیه‌السلام) تشییع شد.
خادمان آستان حضرت رقیه سلام الله علیها، این حرم را سیاهپوش کردند و با ورود پیکر این شهید، حاضران با صلوات آن را دور حرم دردانه ارباب طواف دادند. پس از آن پیکر شهید سیدرضی موسوی به سمت حرم حضرت زینب سلام الله علیها منتقل شد. پیکر شهید روی دستان مردم تشییع شد و در جوار ضریح حرم حضرت زینب سلام الله علیها قرار گرفت.
پیکر مطهر شهید سید رضی موسوی همچنین در نجف اشرف تشییع شد.
به گزارش ایسنا به نقل از صابرین نیوز، در این مراسم جمعیت زیادی از مردم نجف حضور یافتند و تصاویر آن شهید را در دست داشتند.
سید مجتبی الحسینی، نماینده مقام معظم رهبری در نجف اشرف در عتبه علویه بر پیکر شهید موسوی نماز اقامه کرد.
پیکر مطهر سردار شهید سید رضی موسوی در حرم‌های مطهر امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) نیز تشییع شد.
تشییع و بدرقه پیکر شهید موسوی
صبح امروز در میدان آیینی امام حسین(ع)
گفتنی است، آیین تشییع و بدرقه پیکر این شهید والامقام صبح امروز پنج‌شنبه در میدان آیینی امام حسین(ع) تهران برگزار می‌شود.
آیین خاکسپاری پیکر سردار شهید سید رضی موسوی نیز قبل از ظهر امروز در امامزاده صالح(ع) تجریش برگزار خواهد شد.