اعتراض اهالی روستاهای باغملک به قطع 28 روزه آب
اهالی 5 روستای باغملک در اعتراض به قطع 28 روزه آب مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.
اهواز- خبرنگار کیهان:
اهالی 5 روستای باغملک در اعتراض به قطع 28 روزه آب مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار ما اهالی روستاهای سرمورد، زیرمورد، دورتو، پسکره و آب انارک دهستان هپرو بخش مرکزی، باغملک خواستار رفع مشکل بیآبی 450 خانوار ساکن در این روستاها شدند.
یکی از این روستائیان به خبرنگار ما گفت: متأسفانه حدود یک ماه از قطع آب این 5 روستا میگذرد و ساکنان این روستاها به سختی و با تانکر، آب خود را تهیه میکنند.
وی خاطرنشان کرد: رئيس اداره آب و فاضلاب روستایی باغملک علت قطع آب را فرسودگی لولهها اعلام کرده است این در حالی است که هنوز لولههای خط انتقال آب عمر مفید خود را سپری نکردهاند.
این شهروند باغملکی افزود: مسئولان از رفع مشکلات 5 روستای باغملک خبر دادهاند ولی هنوز آبرسانی به این 5 روستا با تانکر انجام میشود.