kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۹۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

اخبار کوتاه از فوتبال

 

شکست سنگین تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه
دومین دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه با شکست ایران به پایان رسید.
تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، بعدازظهر دیروز در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی روسیه رفت و ۶ بر ۲ شکست خورد. در این دیدار که در سالن منیری مجموعه ورزشی طوبی شهر لار استان فارس برگزار شد، ملی‌پوشان کشورمان نتوانستند پیروزی دیدار اول را تکرار کنند و متحمل شکست سنگینی شدند. سعید احمد عباسی و محمدحسین درخشانی زننده گل‌های ایران در این مسابقه بودند.
خیبر دست‌بردار صدر جدول لیگ یک نیست
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته هفدهم لیگ دسته اول موفق شد با برتری برابر شهر راز شیراز به صدر جدول برسد.
هفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال کشور دیروز با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد برابر شهر راز شیراز به پیروزی سه بر صفر رسید و به صدر جدول صعود کرد. در این دیدار که نیمه نخست آن با تساوی بدون گل پایان یافت، مهرداد حیدری، حمیدرضا طاهرخانی و حسین نخودکار سه گل شاگردان مهاجری را به ثمر رساندند. در دیگر دیدار دیروز، شهرداری آستارا در خانه میزبان نفت و گاز گچساران بود که با سه گل شکست خورد. محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی و امید علیپور گلزنان شاگردان پیروز قربانی در این بازی بودند.
در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال تیم خیبر با ۱۷ بازی و ۳۷ امتیاز صدرنشین است و چادرملو اردکان با ۱۶ بازی و ۳۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد در صورت پیروزی برابر دریا بابل در دیدار چهارشنبه می‌تواند صدرنشینی نیم فصل اول را از آن خود کند. تیم‌های نفت مسجدسلیمان با ۳۲، فجرسپاسی با ۳۰ و نفت و گاز گچساران با ۲۹ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارند. برنامه سایر دیدارهای هفته هفدهم لیگ دسته اول به این شرح است:
چهارشنبه: ۲۹ آذر1402
*دریای بابل- چادرملو اردکان*فجرسپاسی- پارس جنوبی جم*مس کرمان- مس سونگون*خوشه طلایی اردبیل- نفت مسجدسلیمان*سایپا – داماش*شاهین بندر عامری- مس شهر بابک
فکری: دو بازی دیگر سرمربی هوادار هستم
سرمربی هوادار تهران با بیان اینکه نمی‌خواهم شرایط و مشکلات باشگاه را رسانه‌ای کنم گفت: دو بازی دیگر هستم و پس از صحبت با مدیران باشگاه، تصمیم می‌گیریم بمانم یا بروم.
محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان اصفهان گفت: در بازی با تیم‌های بزرگ اگر اشتباه کنید باید تاوان آن را هم پس بدهید. ما در شروع بازی می‌توانستیم به گل برسیم اما استفاده نکردیم و دیدید که در یک رفت و برگشت دروازه‌مان باز شد. این اشتباه را باز هم تکرار کردیم و گل دوم را هم دریافت کردیم. شیرازه تیم ما از هم پاشید و نتوانستیم به بازی برگردیم و همین مسئله باعث شد تا این بازی را با یک نتیجه پرگل به حریف واگذار کنیم.سرمربی هوادار تهران در پاسخ به این پرسش که شما در استقلال نتایج خوبی گرفتید، نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر رسانده‌اید چه اتفاقی افتاد که در هوادار آن شرایط را نداشته‌اید گفت: نمی‌خواهم راجع به این موضوع زیاد صحبت کنم و آن را رسانه‌ای کنم. مشکلاتی در باشگاه وجود دارد که باید در مورد آن صحبت کنیم و آن را برطرف کنیم پس اجازه دهید در این خصوص زیاد صحبت نکنم و ببینیم پس از صحبت با مدیران باشگاه و بازیکنان چه اتفاقی خواهد افتاد. هوادار تیم متمولی نیست اما نیاز به تقویت دارد. اگر بودم که تلاشم را می‌کنم تا این اتفاق رخ دهد و اگر نبودم هم امیدوارم سرمربی بعدی چنین کاری را انجام دهد. سرمربی هوادار تهران در پاسخ به این سؤال که آیا قصد جدایی از باشگاه هوادار را دارید و نمی‌خواهید در این تیم مربیگری کنید گفت: من دو بازی دیگر تا پایان دور رفت لیگ را در کنار هوادار هستم. سپس باید بنشینیم و با مدیران باشگاه و بازیکنان درخصوص مشکلات و شرایط سختی که بوده صحبت کنیم. اگر مشکلات برطرف شد که چه بهتر، در غیر این صورت باید یک تصمیم منطقی در این خصوص بگیریم.