kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۹۳۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

قبرستان حقوق‌بشر!
کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «حیاط بیمارستان، قبرستان شد و تخت‌های بیمارستان، شد نشانه قبرها... این‌جا غزه‌ست، قبرستان حقوق ‌بشر!»
مرزهایی که شکسته شد
اعظم سادات سیدمؤمنی با انتشار تصاویری از تظاهرات حامیان فلسطین در نیویورک نوشت: «مسئله فلسطین همه خطوط و مرزبندی‌های جهان رو در هم شکست و هر انسانی با هر دین و مذهب و فرهنگ و نژادی رو کنار هم جمع کرد تا صدای مظلومیتشون رو به گوش مردم دنیا برسونن.»

بیداری مردم جهان

نیره نوری با انتشار این تصویر نوشت: «بعد از بسیج لندن و پاریس و... پایگاه بسیج اسلو هم فعال شد. مردم اسلو هم برای فلسطینیا سنگ‌ تموم گذاشتن و امروز در تجمعی بی‌سابقه در تاریخ نروژ اعتراض خودشونو به جنایت‌های رژیم جعلی نشون دادن! دنیای بعد از ۷ اکتبر دنیای بیداری مردم جهانه. »
ظلم تاریخی مدعیان حقوق بشر به کودکان غزه
عبـدالمـجید خرقـانی با انتشار این تصاویر نوشت: «بالا: چیزی که واقعا باید باشه، پایین: چیزی که واقعا هست.»
دشمن احمق!
مجید نوری: «نرگس محمدی زندانی در اوین! نامه نوشته برای نخست‌وزیر سوئد! شوهرش هم رفته پیش شاه سوئد! مثلا داره سعی میکنه دادگاه پدرمو تقویت کنه ولی خودش خوب می‌دونه عملا با حماقتش داره به ما کمک میده و باعث میشه معلوم شه زندان اوین مخوفه یا سوئد! دشمن احمق همین موقع‌ها خوبه!»
پاسخ سفیر دولت روحانی به وزیر روحانی
علی فرحزادی در واکنش به ادعای خرید واکسن کرونا توسط دولت قبل با انتشار ویدئوی صحبت‌های سال 1401 سفیر دولت روحانی در پکن درخصوص گشایش واردات واکسن در ابتدای دولت رئیسی نوشت: «سفیر ایران در چین: قراردادهای واردات واکسن کرونا به روز است و بعد از هر درخواست ایران، این واکسن‌ها بلافاصله وارد کشور می‌شود. اینو بفرستید برای آقای ظریف شاید خجالت کشید.»
آزادی کجا بیشتره؟
کاربری نوشت: «یکی به جرم جاسوسی میشه زندانی زندان اوین در ایران که نه تنها با خونواده‌اش راحت ارتباط می‌گیره بلکه فعالیت‌های سیاسیش هم سر جاشه یکی هم بی‌دلیل و بدون هیچ گناهی میشه زندانی در سوئد که با خونوادش هم نمی‌تونه راحت ارتباط بگیره حالا کجا آزادی بیشتره ایران یا سوئد؟ »
دقت کردید؟
سِیّد امیرحسین‌هاشمی: «1.حمید نوری بیش از ۳ سال در یک سلول انفرادی هفت متری در سوئد زندانی‌ست و حق هیچ ارتباط و نامه‌ای ندارد! ۲. نرگس محمدی در زندان اوین در طی نامه‌ای از دستگیری حمید نوری حمایت کرده و نوشته لازمه‌ تحقق دموکراسی، نابودی جمهوری اسلامی‌ست! دقت کردید؟»
ریشه فتنه
کاربری نوشت: «تا این لحظه ۱۱ شهید و ۷ مجروح بر اثر حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک؛ که حال بعضی مجروحان هم وخیمه...شما بنویسید حمله تروریستی گروهک جیش‌الظلم؛ ولی همه می‌دونن که شعله این آتیش از گور صاحب مسجد ضرار بلند میشه!»