kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۸۰۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
نگاهی به دیروزنامه‌های زنجیره‌ای

فریب و فضاسازی اعتماد به سبک روزنامه سلام

 

سرویس سیاسی ـ
روزنامه زنجیره‌ای اعتماد به یاد اسلافش در دوران اصلاحات در عملی مجرمانه به چاپ سندی با مهر بسیار محرمانه در شماره روز 5 آذر خود اقدام کرده که مورد سوءاستفاده ضد انقلاب و دشمنان ملت ایران واقع شد.
این اقدام یادآور بحران آفرینی‌های زنجیره‌ای‌ها در دوران دولت مدعی اصلاحات و بحران آفرینی روزنامه سلام در چاپ سندی محرمانه بود که خسارت‌هایی به کشور وارد کرد. تشابهات زیاد میان روزنامه‌های زنجیره‌ای در آن زمان و زنجیره‌ای‌های فعلی نشان می‌دهد که رویه مدعیان اصلاحات هیچ‌گاه تغییر نکرده است. هم در آن زمان به دنبال بحران آفرینی بودند و هم در حال حاضر. هم در آن زمان خوراک رسانه‌ای ضد انقلاب را تامین می‌کردند و هم اکنون، هم در آن زمان به دنبال کره گرفتن از هر موضوعی در کشور برای خود بودند و هم در حال حاضر به دنبال سوءاستفاده از مسائل و موضوعات و وقایع کشور و نهایتا هم در آن زمان که دولت متبوعشان سرکار بود از پاسخگویی به ملت فرار می‌کردند و هم در حال حاضر با فرار رو به جلو از پاسخگویی در قبال 8 سال بحران و بی‌مسئولیتی و سوء مدیریت دولت روحانی فراری هستند.
نزدیک به 25 سال از وقایع سال 78 گذشته است ولی هنوز هم وطن فروشی، ضربه به منافع ملی و ملتهب ساختن کشور به خاطر منافع شخصی و جناحی مشی خیانت‌بار مدعیان اصلاحات است.
پروپاگاندای مدعیان اصلاحات برای احیای سیاسی برخی افراد
روزنامه آرمان ملی در یادداشتی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان همچنان اصرار بر توجیه اقدامات برخی دولتمردان گذشته دارد. فردی که نام دیپلمات را بر او می‌نهند، دیپلماسی را در اعتماد و امید به چند دولت خبیث و عهدشکن منحصر کرد و با توجیه شرارت دشمن در برجام، آنها را به تحریم بیشتر تشویق کرد و در ضمن، با سوءمدیریت داخلی به تحریم ضریب اثربخشی داد. وی بدترین کارنامه اقتصادی را داشته و باید پاسخگو باشد.
مراجع ذی صلاح کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان با در نظر گرفتن مسائل و شرایط قانونی به تایید یا رد صلاحیت اقدام می‌کنند؛ نه شوک‌هایی به واسطه پروپاگاندای رسانه‌ای برای احیای برخی افراد.