kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۷۹۲۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
 
* رژیم صهیونیستی ، در طی ۲۰ روز  اول نبرد سنگین زمینی، با وارد کردن ۴لشگر مکانیزه و ۳ تیپ مستقل ، تنها به باریکه‌هایی در اطراف و برخی محلات شهر غزه دست پیدا کرده است و این در حالی است که جدای از تلفات سنگین و سانسور شده ، بیش از ۱۹۰‌ تانک و ادوات زرهی خود را از دست داده است.
اناری
* مجری الجزیره از جوزپ  بورل مسئول سیاست خارجی اروپا سؤال می‌کند آیا رفتار اسرائیل در غزه جنایت جنگی است؟بورل جواب می‌دهد ؛ من وکیل نیستم و این تخصص دادگاه لاهه است! ولی وقتی می‌پرسد؛ آیا رفتار حماس در روز ۷ اکتبر جنایت جنگی بود؟ بورل بلافاصله جواب می‌دهد بدون شک جنایت جنگی بود! مجری الجزیره می‌گوید مگر شما وکیل هستید؟! برای همین است که متهم به داشتن معیارهای دوگانه‌اید؟! حال آیا از این  قماش‌ می‌توان انتظار دلسوزی برای کودکان غزه داشت؟
برومند
*خدا را شکر که یکی دیگر از سرکردگان ارتش متجاوز کودک‌کش، تامیر یدایی، فرمانده تیپ 298، در روز سه شنبه 30آبان توسط رزمندگان مقاومت فلسطین بر اثر اصابت موشک به خودروی او که در جریان بازدید از بیت لاهیه بود، به درک واصل شد و قلب طفلان معصوم غزه شاد گردید.
بنائی
* تنها کارایی سازمان‌های حقوق بشری که گوش فلک را پر کرده‌اند در برابر جنایاتی که در غزه صورت می‌گیرد صرفا یک دقیقه سکوت بوده است. سؤال ما این است که برندگان جایزه صلح نوبل در این ماجرای ضد حقوق بشر دقیقا کجا ایستاده‌اند؟ اکنون جهان و تاریخ بشریت باید قدر ابرمرد صلح تاریخ جهان یعنی ژنرال حاج قاسم سلیمانی را بیشتر و بهتر بداند.
زارعیان
* جبهه اسرائیل، نه در اتاق راهبری و فرماندهی، حکیمانی مانند آیت‌الله خامنه‌ای، اسماعیل قاآنی، سید حسن نصرالله، محمد ضیف، یحیی سنوار و عبدالملک الحوثی را دارد، و نه در میدان، جنگاورانی جان بر کف. این، جنگ جنود عقل و حکمت، با جنود جهل است.  معلوم است که کدام جبهه پیروز میدان است.
ناظم‌زاده
* رژیم صهیونیستی، هفتم اکتبر، ضربت اول را خورد؛ ضربتی به غایت گیج‌کننده. پس از دو هفته منگی هم، هر چه در خشاب داشت، با عصبانیت شلیک کرد. این، قمار از سر زوال عقل بود. حیثیت زیر سؤال‌شان را قمار کردند تا شاید با نسل‌کشی، بازدارندگی را احیا کنند ولی کور خوانده‌اند. کودک‌کشان قطعا رفتنی‌اند.
عبدلی
*فرعون‌های کنونی به‌زعم خود فکر می‌کنند می‌توانند با کشتن نوزادان و کودکان غزه، خطر تهدید ظهور موسی‌هایی را که ممکن است در آینده قیام کنند، خنثی کنند. اما از آنجا که مشیت الهی بر این قرار گرفته که مستضعفین وارث زمین خواهند شد، دیری نخواهد پایید که موسی‌ها تمدن و قدرت پوشالی فرعونیان را ویران ساخته و پایه‌های حکومت حق را بنا کنند.ان‌شاءالله.
معتمدی
* فاجعه انسانی در غزه به ما نشان داد که در غرب در همچنان بر همان پاشنه‌های گذشته می‌چرخد یعنی آتش نفرت و جنگ اکنون از حلقوم کسانی بیرون می‌آید که سالیان متمادی نمایندگان بلامنازع صلح، انسانیت و حقوق بشر بودند.
صدر زاده
* یمن عزیز با توقیف یک کشتی تجاری اسرائیلی به نام گلکسی لیدر با هزاران خودرو لوکس در دریای سرخ می‌خواهد نشان بدهد در برابر صهیونیزم جهانی قد علم کرده است. جالبی ماجرا اینجاست که اسرائیل تازه متوجه شده قبل از کابوس ایران و کابوس حزب‌الله لبنان، باید کابوس انصارالله یمن را هم ببیند.
مرادخانی
* اگرچه اسرائیل در تجاوز به غزه به خودش اجازه می‌دهد تا غیرنظامیان فلسطینی را بکشد یا زیرساخت‌های فلسطینی را نابود کند و درخواست‌های جهانی برای خویشتنداری را نادیده بگیرد، ولی اگر حماس در مسیری که آغاز کرده ثابت‌قدم بماند پیروز میدان خواهد بود. چرا که جنگ فرسایشی، به ضرر اسرائیل است.
صحرائی
*پیام توقیف کشتی وابسته به صهیونیست‌ها توسط نیروهای مقاومت یمن این بود که خفگی ژئوپلیتیکی اسرائیل رو به تکمیل است. اسرائیلی‌ها ارتباط زمینی با دنیا نداشته‌اند و از این به بعد نیز از دریا هم این خفگی را بیشتر احساس خواهند کرد.
حمزه پور
* رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۳۸۳ نفر از نظامیان خود اذعان کرده است، این در حالی است که براساس برخی برآوردها، شمار تلفات صهیونیست‌ها بالاتر از این تعداد است. یادمان نرود پیش از این، یک خبرنگار صهیونیست که از مشاهده اجساد تلنبار شده روی هم در تل‌آویو خبر داده بود، از سوی دستگاه‌های امنیتی این رژیم بازداشت شد.
قادری
*قطعا افرادی همچون سید محمد خاتمی، ظریف، حسن روحانی و... به خاطر عملکرد دشمن‌پسند در خون کودکان و زنانی که توسط صهیونیست‌ها بر زمین ریخته می‌شود شریکند.
علیمردانی، طاهری، محمدی و...
* ۳۰ آبان، سالروز اعلام رسمی پایان حکومت داعش توسط شهید سپهبد سلیمانی بود. به روح مطهر و ملکوتی همه شهدای مدافع حرم و به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار دلها سلام و درود می‌فرستیم. خداوند بر درجات عالیشان بیفزاید که اگر مردانگی آن‌ها نبود امروز وضعیت ما هم بهتر از غزه مظلوم نمی‌بود.
نوروزبیگی
* آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها عاشق چشم و ابروی ما نبوده اند که خدمات اینترنتی، شبکه اجتماعی، پیام‌رسان و موتور جست‌وجو در اختیار مان قرار داده‌اند‌.آنها از طریق این ابزارها به دنبال فروپاشی نظام اسلامی هستند. کی قرار است بیدار شویم و با راه اندازی اینترنت داخلی روی پای خودمان بایستیم؟
عرفانی
* دشمنان تلاش می‌کنند مردم به ویژه جوانان را نسبت به ارزش‌های دینی بی‌تفاوت کنند. متولیان فرهنگی کشور چه برنامه قابل ارائه‌ای در مقابله با نقشه دشمنان دارند؟
محمدی‌قلعه 
* علی‌رغم میل باطنی شیطان بزرگ، یمن امروز در حال تبدیل شدن به یک قدرت منطقه‌ای و ژئوپلیتیکی است که هرگز نمی‌توان آن را در معادلات و موازنه‌های قدرت نادیده گرفت.
شهبازی
*  هفتمین سالگرد رحلت مرحوم «حاج حسن شایانفر» (رحمت‌الله علیه) را پشت سر گذاشتیم . او در حوزه «جریان شناسی فرهنگی سیاسی- دشمن» و همچنین ارتباط دادن میان نیروهای انقلابی، حق بسیاری بر گردن جبهه انقلاب دارد. شادی روح و علوّ درجات این خدمتگزار گمنام انقلاب اسلامی، صلوات و فاتحه‌ای نثار می‌کنیم.
میرزایی
* امثال زیباکلام، عبدالحمید، آقامیری یا همین مقامات غربی مثل جوزپ بورل چطور می‌توانند با پررویی، در چشم خلق الله نگاه کنند و تا این اندازه تناقض را به زبان بیاورند و خجالت هم نکشند؟ چرا مخاطب خودشان را احمق فرض می‌کنند؟ 
یحیوی 
* وزارت صمـت اعـلام کـرده خودروسـازان باید بابت تولید خودروی پرمصرف جریمه بپردازند. اولا گمان نمی‌رود خودروسازان زیر بار این مسائل بروند. ثانیا تا وقتی پول جریمه از جیب مردم پرداخت می‌شود اعمال جریمه خودروسازان مشکلی را حل نمی‌کند.
گنجی
*از وزیر آموزش و پرورش تقاضا داریم وضعیت ما پیمانکاران معلم پیش دبستانی را مشخص کند. چرا که مربیان ۳ماه است نمی‌دانند پیمانکارشان کیسـت و تکلیفشان چه می‌شود؟
باغبانی