kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۷۷۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

ترس اسرائیل از کودکان و خبرنگاران
فائزه طلایی با اشاره به کشتار کودکان و خبرنگاران در غزه توسط رژیم صهیونیستی نوشت: «دو خبرنگار در منطقه کاملا غیرجنگی در جنوب لبنان مستقیم مورد هدف قرار گرفته و شهید شدند؛ کودکان مظلوم را می‌کشند چون از نسل بیدار کودکان می‌ترسند! خبرنگاران را می‌کشند چون از بیداری مردم جهان می‌ترسند!»
طنزی به نام «حقوق بشر و حقوق زنان»
کاربری با انتشار تصویری از دو خبرنگار زن که سال گذشته و دیروز توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، نوشت: «در دنیای امروز مفاهیمی چون حقوق بشر، حقوق زنان و... مزخرفی بیش نیست! کجاست شورا و دیده‌بان حقوق بشری که برای مرگ طبیعی مهسا امینی بیانیه صادر کرد؟! شیرین ابوعاقله و فرح عمر (که سه‌شنبه به شهادت رسید) جانشان ارزشی ندارد؟ گویا تنها موضوع مهم برای سازمان‌های حقوق بشری حجاب زنان ایران است!»
غرب، راهی جز فشار بر نتانیاهو ندارد
مرتضی غرقی: «توقیف کشتی اسرائیلی توسط یمنی‌ها آغاز گسترش جنگ به دیگر جبهه‌هاست، جنگ غزه از این پس نه‌تنها منافع اسرائیل بلکه منافع حامیان او را در دیگر نقاط جهان تهدید خواهد کرد، غربی‌ها راهی جز فشار بر نتانیاهو ندارند.»
لعنت بر حقوق بشرِ ضدبشر
کاربری با اشاره به سخنان کاترین راسل، مدیر یونیسف نوشت: «کاترین راسل در روز جهانی کودک، در اوج آرامش گفته درسته شرایط کودکان غزه و خانواده‌هاشون ویران‌کننده‌ است، ولی ربوده شدن کودکان اسرائیلی به دست حماس، نقض قوانین حقوق بشر هست و باید بلافاصله آزاد بشن! نسل‌کشی در غزه چیزی رو نقض نمی‌کنه؟ لعنت به حقوق بشرِ ضدبشرتون!»
بچه‌بسیجی‌های همیشه در میدان
فارس‌پلاس با انتشار تصاویری از کمک نیروهای جهادی بسیج به مردم سیل‌زده، نوشت: «سیل اومد و باز هم بچه‌بسیجی‌ها اومدن پای کار...»
عبور مسیر توحید از مسیر درگیری
آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری: «معیت با امام، در وسط جنگ است. مسیر توحید، از مسیر درگیری عبور می‌کند و مسیرِ گُل‌ و بلبل نیست که نماز بخوانیم و روزه هم ‌بگیریم و ششدانگ بهشت هم مال ما باشد!»