kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۵۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
ولایتی: 

جنایت صهیونیست‌ها نشان داد دیگر جایی برای آنها در منطقه وجود ندارد

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه گفت: این جنایت نشان داد که دیگر جایی برای صهیونیست‌های غاصب و افسارگسیخته در این منطقه وجود ندارد.
 
علی اکبر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را که به شهادت و زخمی شدن صدها تن از زنان و کودکان و مردم بی‌گناه و غیرنظامی بی‌دفاع انجامید، به شدت محکوم کرد.
مشاور مقام معظم رهبری افزود: این جنایت نشان داد که دیگر جایی برای صهیونیست‌های غاصب و افسارگسیخته در این منطقه وجود ندارد. در این پیام آمده است: جنایت بی‌سابقه در بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و مجروح شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین انجامید، در تاریخ معاصر بی‌سابقه است و این جنایت شنیع نشان داد که دیگر هیچ جایی برای صهیونیست‌ها در این منطقه بسیار مهم و مقدس و خاستگاه پیامبران الهی وجود ندارد.
در ادامه عنوان شده: جنایتکاران جهانی چون آمریکا که بی‌دریغ از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند و پایه‌گذاران جنایات بشری تاریخ معاصر و متاخر، یعنی انگلیسی‌ها نقش اساسی در ایجاد این پایگاه ترور، وحشت، کودک‌کشی، آدم‌کشی و نفی بلد مردم بی‌گناه دارند و مقصران اصلی این طراحی جنایتکارانه هستند.
ولایتی همچنین در این بیانیه تصریح کرد: بی‌تردید هیچ راهی جز ریشه‌کن کردن این غده سرطانی وجود ندارد و حامیان این دیوسیرتان بشرنما بدانند این اعمال شقاوت‌آمیز تیر خلاصی است بر پیکر صهیونیزم و قطعاً صبر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان دیگر لبریز شده و به توصیه‌های سازشکاران اعتنا نخواهند کرد و بی‌تردید روزهای پایانی عمر این رژیم سفاک خواهد بود و ان‌شاءالله با نابودی آنها هرچه زودتر مسلمانان جهان در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند.
در پایان این بیانیه همچنین اظهار شده است: صهیونیست‌ها یقین بدانند که مسلمانان با دست خالی توانسته‌اند رژیم اشغالگر و حامیان آنها را این‌چنین ذلیل کنند و به زودی از سرزمین‌های اسلامی ریشه‌کن خواهند شد.