kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۴۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد

اجرای پویش «طوفان آب»؛ حمایت دانش‌آموزان ایرانی از کودکان غزه

 
 
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: پویش «طوفان آب» به پیشنهاد دانش‌آموزان برای ابراز همدردی با کودکان مظلوم غزه روز یک‌شنبه ۲۳ مهر در همه مدارس برگزار می‌شود.
به گزارش معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، اصغر باقرزاده در ‌گفت‌وگوی زنده و پرسش و پاسخ با والدین که به طور زنده از شبکه شاد پخش شد، درباره پویش «طوفان آب» اظهار داشت: ‌در این پویش هر یک از دانش‌آموزان برای همدردی با بچه‌های فلسطین، یک بطری آب معدنی تهیه می‌کنند و روز یک‌شنبه همراه خود به مدرسه می‌آورند. پس از جمع‌آوری این بطری‌ها توسط مدیران مدارس، ارسال برای بچه‌های فلسطینی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در کنار این موضوع، دانش‌آموزان می‌توانند دلنوشته‌های خود را هم ارسال کنند. دانش‌آموزان باید برای شرکت در این پویش، تصاویر و فیلم‌های خود را از زمان تحویل بطری‌ها تا روز چهارشنبه بهpejvakshargh‌@  ارسال کنند. این پویش کشوری روز یک‌شنبه ۲۳ مهر در همه مدارس برگزار می‌شود.
باقرزاده با بیان این‌که استقبال خوبی از این پویش شده و نتایج آن به اطلاع دانش‌آموزان و والدین خواهد رسید، گفت: هدف آشنایی دانش‌آموزان با این نسل‌کشی است که ‌رژیم غاصب صهیونیستی انجام می‌دهد و ستمی که به دانش‌آموزان غزه می‌رود. بچه‌های ایران اقدامی نمادین انجام می‌دهند تا دنیا بفهمد که بچه‌های ایران دغدغه‌مند هستند و این ستم را نمی‌پذیرند. وی تصریح کرد: پویش طوفان آب پیشنهاد دانش‌آموزان بود. اکنون در سرزمین‌های‌اشغالی ممنوعیت ورود آب و غذا از سوی رژیم‌اشغالگر ایجاد شده است. راه‌اندازی این پویش در جهت کمک به کودکان مظلوم غزه است که بتوان با ارسال بطری‌های آب، از ناراحتی‌ها و سختی‌های آنان کم کرد. علاوه‌بر این نیز کد دستوری هم از سوی جمعیت هلال احمر برای کمک مالی اعلام شده است و ما هم در این پویش آن را اعلام خواهیم کرد.