kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶
حجت‌‌الاسلام آل‌هاشم:

ارتش ایران به یک قدرت نظامی منطقه‌ای تبدیل شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: امروز خودکفایی در تجهیزات نظامی و دفاعی دستاورد عظیم دفاع مقدس است و به برکت انقلاب اسلامی، ارتش ایران به یک قدرت نظامی منطقه‌ای تبدیل شده است.


به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تجلیل 600 تن از بازنشستگان ارتش با درود بر روح شهیدان دوران دفاع‌مقدس اظهار داشت: بازنشستگان ارتش جمهوری‌اسلامی، نماد مروت و مردانگی هستند.
وی افزود: در روزهای نخستین جنگ 8 ساله وضعیت مناسبی از لحاظ تجهیزات و امکانات در کشورمان وجود نداشت اما به برکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون در بسیاری از تجهیزات به خودکفایی کامل رسیده‌ایم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز خودکفایی در تجهیزات نظامی و دفاعی دستاورد عظیم دفاع مقدس است و به برکت انقلاب اسلامی ارتش ایران به یک قدرت نظامی منطقه‌ای تبدیل شده است.
آل هاشم با اشاره به ابعاد بین‌المللی جنگ تحمیلی تصریح کرد: در حال حاضر حرکت‌های بزرگ مسلمانان در دنیا برگرفته از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و تلاش رزمندگان اسلام است، در این رابطه هم اینک یک جنگ پیچیده‌تر از نظامی به سراغمان آمده که آن جنگ نرم بوده و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.