kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۰۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد مازندران

از سوی کمیته امداد مازندران در سرفصل ‌اشتغال ۵۰ هزار فرصت شغلی با هزینه ۲۸۰۰ میلیارد تومان ایجاد شده است.
 
 
ساری- خبرنگار کیهان:
 
میثم معافی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با‌اشاره به نقش اثرگذار خبرنگاران و قدرت رسانه در جنگ رسانه‌ای که از سوی غرب راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: رسانه‌ها در عملیات روانی نظام سلطه غرب در توسعه و پیشرفت کشور و راهبرد مکتبی نقش موثر دارند.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در پویش‌های حمایتی و جذب خیران رشد صد درصدی داشته است.
این مسئول از رشد ۱۴۰ درصدی در حوزه اطعام علوی خبر داد و گفت: در عید قربان، قربانگاه‌های ابراهیمی ما فعال بودند و صد درصد رشد داشتیم.
معافی ارائه ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات به مردم و تحویل ۱۰ هزار دام سنگین و سبک از دیگر خدمات مردم در شبکه احسان و نیکوکاری همچنین پویش‌های مختلف دانست و ادامه داد: امسال به مناسبت دهه اول محرم ۷۰۰ آشپزخانه عام در ماه محرم با کمیته امداد در بخش توزیع غذای گرم همکاری کردند.
وی قرض ماندگار را جایگزین کمک‌های بلاعوض مردمی در حمایت از مددجویان دانست و گفت: امسال با همکاری خیران ۸ میلیارد تومان قرض ماندگار در ماه مبارک رمضان اعطا شد که این اقدام موجب پویایی،‌ اشتغال و کارآفرینی مددجویان می‌شود و این اعتبار برای همیشه در شبکه اقتصادی گروه‌های هدف جریان دارد.
به گفته معافی ۸۴ هزار خانوار مددجو در مازندران زیر پوشش کمیته امداد قرار دارد که این نهاد حمایتی تامین جهیزیه و ساخت هزار و ۵۳۷ مسکن را در دستور کار قرار داد.
وی افزود: در هفته دولت ۲۰۰ خانه را تحویل  و  ۲۰۰ واحد مسکن کلنگ‌زنی می‌شود.