kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۰۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
معاون سیما:

چهره‌هایی که خیانت و جنایت کردند در رسانه ملی جایی نخواهند داشت (اخبار ادبی و هنری)

معاون سیمای رسانه ملی تصریح کرد: چهره‌هایی که خیانت و جنایت کردند در رسانه ملی جایی نخواهند داشت.
 
 
 
 
به گزارش خبرنگار کیهان، محسن برمهانی معاون سیمای سازمان صداوسیما روز گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه رادیو و تلویزیون، درباره شایعاتی مبنی بر بازگشت برخی چهره‌های همراه با آشوب‌های 1401 گفت: ما در ماه‌های گذشته در کشور دچار جنگ ترکیبی بودیم. همین باعث شد افرادى ازجمله برخى چهره‌ها دچار آسیب‌هایی بشوند. جامعه انقلابی ما و توده مردم بدانند صداوسیما اقدامى برخلاف دغدغه‌های آنان و مصلحت کشور نمى‌كند و افرادی که به کشور خیانت و جنایت کردند در رسانه ملی جایی نخواهند داشت. 
وی در بخش دیگری از این نشست از پخش «موقعیت مهدی» در قالب سریال «عاشورا» از جمعه آینده خبر داد، بیان کرد: اين سريال از جمعه 27 مرداد ساعت ۲۲:۱۵ جایگزین سریال سوران خواهد شد و از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
برمهانی همچنین درباره روند تولید سریال «حضرت موسی(ع)» هم گفت: ما وقتی راجع‌به سریال‌های الف ویژه صحبت می‌کنیم یعنی درباره پروژه عظیم ملی حرف می‌زنیم. این سریال هم در مرحله پیش‌تولید است. در این پروژه روزانه چندصد نفر در کارگاه‌هاى پيش‌توليد مشغول کار هستند. آقای حاتمی‌کیا کارگردان، با تکنولوژی جدیدی قرار است تولید این سریال را انجام دهد که طبیعی است اقتضائات خاص خود را دارد. وی در ادامه به سند تحول صداوسیما اشاره کرد و توضیح داد: ما بر مبنای این سند تحول در سازمان حرکت می‌کنیم و قدم برمی‌داریم. چون این سند تحول به ما می‌گوید که به همه مردم ایران نگاه کنیم. حتما مخاطب عام مدنظر بوده و طبیعی است وقتی ما برای عموم مردم ايران برنامه‌سازی می‌کنیم، باید بدانیم که در طی سال‌های گذشته در حوزه نمایشی و غیرنمایشی بخشی از دغدغه‌های آنها نادیده گرفته شده است. به هر حال ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سلایق مختلف در آن زندگی می‌کنند، از این رو برنامه‌ساز و یا سریال‌ساز باید دغدغه‌های مردم را در اثری که می‌سازد، منعکس کند و در تولید محتوا همه جامعه را مدنظر قرار بدهد.