# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی
علت ناراحتی از مهمانی غدیر؟
حسین یکتا با اشاره برخیها نقدهای بیپشتوانه نسبت به برگزاری باشکوه مراسم عید غدیر در تهران نوشت: «اینها دغدغهشون نه محیط زیسته، نه جیب خالی اون فقیر، نه ترافیک خیابونا، اینها از این ناراحتن که بچه شیعههای مولا حتی با تنگدستی کل هزینه جشن رو از جیب خودشون، با هزینه خودشون دادن! اینها با اینکه دست علیبنابیطالب تو دست پیامبر خدا بالا رفت مشکل دارن آقا جون.»
چه کسانی از شاد بودن مردم عصبانی میشوند؟
سعید ساداتی نیز با اشاره به پوشش ندادن جشن میلیونی غدیر در تهران در صفحات نخست برخی روزنامههای مدعی اصلاحات نوشت: «سانسور جشن میلیونی غدیر توسط اصلاحطلبان! همان جماعتی که ادعا میکردند جمهوری اسلامی با شاد بودن مردم مخالفت است، پس از حماسه میلیونی جشن غدیر، حاضر نشدند بخشی از صفحه نخست خود را به آن اختصاص دهند! حالا راحتتر میتوان فهمید که چه جماعتی از شاد بودن مردم عصبانی میشوند!»
برای چنین حکومتی سر تعظیم فرود آورید
سینا کلهر هم نسبت به واکنش برخی نسبت به مراسم مهمانی میلیونی غدیر نوشت: «برگزاری باشکوه جشن ملی غدیر که جز با حمایت و مشارکت مردم امکانپذیر نبوده و نیست (مطالبه جشن ملی، حمایت مالی و نذر و کمک به اجرا) ولی حالا که شما اصرار دارید دولتی و حکومتی بوده، در برابر حکومتی که توانایی این حد از بسیج عمومی مردم را دارد، سر تعظیم بیاورید.»
بیتالمال داریم تا بیتالمال
امیرحسین ثابتی با انتشار این تصاویر نوشت: «وقتی هزاران نفر از خود مردم بانی بشوند تا اتفاقی مثل میهمانی غدیر رقم بخورد، غربگراها با آسمان و ریسمان بافتن نگران منابع و بودجههای آن میشوند اما اگر رفقایشان بهخاطر خسارتی که به کشور زدند با وقاحت تمام صدتا صدتا سکه از بیتالمال بگیرند، به روی خودشان هم نمیآورند.»
دستهای کریمانه با وجود مشکلات
حسین صارمی: «بخشی از مردم ندارن حتی چند پرس غذا برای مولا نذری بدن ولی میتونن چند هزار تومن به جشن ملی غدیر کمک کنن تا هموطنامون دورهم جمع شن و خوش بگذرونن، اینکه عدهای این جشنهای مردمی رو حکومتی خطاب میکنن هم به اسلام خیانت میکنن هم غر زدناشون جایگاهی پیش مردم نداره...!»
زبالههای خیابان پاک شدند اما...
محمدرضا باقری: «دیشب به صبح نکشیده خیابانهای تهران از زباله پاک شد، اما زبالههای متعفنی که از سر دشمنی و لجاجت با نظام، به بدگویی و بدبینی به عاشقان اهلبیت میپردازند، همچنان باقی هستند.»