kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۸۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

تیم ملی کشتی آزاد با تمام قوا در مسابقات جهانی صربستان

 

با اعلام مربی تیم ملی، کامران قاسمپور و رحمان عموزاد از اردوی بعدی این تیم به تمرینات گروهی بازخواهند گشت.
طی هفته‌های اخیر نگرانی‌های زیادی درخصوص وضعیت مصدومیت ستاره‌های تیم ملی کشتی آزاد به وجود آمده و به‌ویژه درخصوص کامران قاسمپور اخباری مبنی بر احتمال غیبتش در مسابقات جهانی 2023 صربستان مطرح شده بود.
کامران قاسمپور که با کسب دو مدال طلا در مسابقات جهانی 2021 و 2022 خودش را به یکی از ستاره‌های حال حاضر کشتی جهان تبدیل کرده، در اردوی فعلی هم حاضر است، اما روی تشک حاضر نمی‌شود و به تمرینات بدن‌سازی می‌پردازد.
از سوی دیگر رحمان عموزاد نیز طی روزهای اخیر به‌دلیل آسیب‌دیدگی جزئی در تمرینات کشتی روی تشک غایب بود و فقط به بدن‌سازی می‌پرداخت.
غیبت در این دو ستاره طلایی تیم ملی در تمرینات، نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده بود، اما حالا یکی از اعضای کادرفنی خبر خوشی را برای هواداران این دو کشتی‌گیر و علاقه‌مندان به این رشته دارد.
اباذر اسلامی مربی تیم ملی کشتی آزاد در این‌باره گفت: «در اردوی قبل کامران قاسمپور و رحمان عموزاد مصدوم شدند که خدا را شکر تا حدودی آسیب‌دیدگی آنها بهبود پیدا کرده و ان‌شاءالله از اردوی بعد به تمرینات گروهی بازخواهند گشت.»
با این وضعیت اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تمامی ستاره‌های مدنظر پژمان درستکار که طبق چرخه انتخابی دوبنده تیم ملی را تصاحب کردند، شرایط حضور در مسابقات جهانی 2023 را خواهند داشت.