kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۷۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

اخبار کوتاه از فوتبال

 

بدهی جدید خارجی روی دست استقلال
مدافع خارجی استقلال پس از اعلام اخطار به دلیل دریافت مطالباتش، قرارداد خود با این باشگاه را به صورت یکطرفه فسخ کرد. رافائل سیلوا که حدود ۳۵۰ هزار دلار از استقلال ‌طلب داشت و قرارداد فصل جدید او نیز ۵۰۰ هزار دلار بود، به دلیل عدم دریافت مطالباتش قرارداد با استقلال را یکطرفه فسخ کرد. به این ترتیب اگر این بازیکن تیمی پیدا نکند، باشگاه استقلال با مجموع مطالبات و جرائم، باید حدود ۹۰۰ هزار دلار به مدافع برزیلی بپردازد.
پورموسوی با استقلال خوزستان به توافق رسید
سیروس پورموسوی با باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسید تا فصل آینده در لیگ برتر بیست و سوم نیز هدایت این تیم را برعهده داشته باشد. البته هنوز قراردادی به صورت رسمی امضا نشده است. پیش از این اختلاف نظر شدیدی بین پورموسوی و مدیران باشگاه بر سر مسائل مختلف ایجاد شده بود. استقلال خوزستان فصل گذشته با هدایت پورموسوی به لیگ برتر صعود کرد.
دروازه‌بان تیم ملی زیر تیغ جراحی رفت
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکستگی فک خود در بازی با ازبکستان برای جراحی فک آسیب‌دیده‌اش به اتاق عمل مرکز جراحی گاندی رفت. پیش‌بینی می‌شود وی پس از انجام شدن این عمل باید دوره نقاهت بیشتر از یک ماه را پشت سر بگذارد و به همین دلیل بسیاری از تمرینات پیش فصل را از دست خواهد داد. پرهان خانلری، پزشک تیم ملی فوتبال کشورمان هم در زمان جراحی بیرانوند در این مرکز حضور داشت.
گل‌محمدی: پرسپولیس هنوز بازیکنان مورد نظر را جذب نکرده است
یحیی گل‌محمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با‌اشاره به جلسه با مسئولان باشگاه اظهار داشت: در هر پستی که لازم باشد، بازیکن خواهیم گرفت. تیم‌های آسیایی با قدرت تقویت می‌شوند و برای قهرمانی برنامه مدون دارند. مسئولان این تیم‌ها در کنار فوتبال، گردشگری را نیز مورد توجه قرار می‌دهند. ما در ایران یک سری قوانین وضع می‌کنیم که تیم‌ها را ضعیف خواهد کرد. گل‌محمدی درخصوص لیست خروجی نیز افزود: نقل و انتقالات بستگی به نیاز تیم است، اسامی به باشگاه داده شده اما هنوز کسی جذب نشده است. براساس لیست ورودی لیست خروجی نیز داریم. هفتم تیر تمرینات را شروع می‌کنیم. نگرانی از تمدید قرارداد بازیکنان وجود دارد و باشگاه در حال تلاش است و ممکن است خبر خوبی هم در چند روز آینده منتشر شود. زمانی که تمرینات را شروع می‌کنیم باید همه بازیکنان باشند تا تیم به هماهنگی لازم برسد. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های من نیز همین است و در این چند روز زمان را از دست دادیم.