kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۶۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

لعنت بر خودت‌! (گفت و شنود)

 

گفت: بعد از آن که خاتمی ضرورت حجاب را انکار کرد و با استناد عوام‌فریبانه به کلام «لا اکراه فی‌الدین»، انجام همه احکام اسلامی را هم
اختیاری ! دانست، حالا خانم منصوری دبیرکل حزب مدعی اصلاحات
گفته است هر نوع اجباری تحت لوای دین باطل است !
گفتم: لا اکراه فی‌الدین به معنای آن است که در پذیرش دین اجباری نیست ولی کسی که اسلام را پذیرفته است باید به قوانین و احکام آن تن بدهد. اگر این‌طور نبود آن‌همه آیات قرآن درباره ثواب و عقاب چه مفهومی داشت ؟!
گفت: در کلام خدا آمده است «ثُمَّ كَانَ عَاقِبَهًَْ الَّذِينَ أَسَاءُوا السُّوأَىٰ أَنْ كَذَّبُوا بِآيَاتِ اللهِ وَكَانُوا بِهَا يَسْتَهْزِئُونَ... سرانجام کسانی که به کارهای زشت و پلید روی آوردند به آنجا کشید که آیات خدا را تکذیب و تمسخر کردند».
گفتم: از کسانی که جرج سوروس صهیونیست را پیشوای خود می‌دانند و نتانیاهو آنها را «سرمایه اسرائیل در داخل ایران» معرفی می‌کند و آنها نیز جرأت تکذیب آن را ندارند چه انتظاری هست؟!
گفت: از قرار معلوم بار دیگر شیطان از زبان جرج سوروس و نتانیاهو، پیاده‌نظام خود را برای مقابله با اسلام فراخوانده است !
گفتم: یارو در بیابان دست به کار بسیار زشت و پلیدی زد و بعد از آن که به او اعتراض کردند که نمی‌دانستیم تا این اندازه پست و پلید هستی، گفت؛ لعنت بر شیطان ! همانجا شیطان ظاهر شد و گفت؛ مردک، لعنت بر خودت ! من تازه این کار پلید را از تو یاد گرفته‌ام !