kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۵۴۹۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
گزارش خبری تحلیلی کیهان 

قاچاقچی زنان، اعدام شد مدعیان دروغین «زن، زندگی، آزادی» عزادار شدند

عصبانیت رسانه‌های ضدایرانی از اعدام قاچاقچی زنان و دختران ایرانی پس از هدف‌گیری و تقبیح برخی مفاهیم همچون «ناموس‌پرستی»، مهر تایید دیگری بر این مدعاست که در پس شعار زن، زندگی، آزادی این مدعیان دروغین حمایت از حقوق زنان، چیزی جز ترویج فحشا‌، بی‌بندوباری و ولنگاری نبوده است. 
 
 
 
سرویس سیاسی- 
 
طی روزهای اخیر خبر اعدام فردی با نام مستعار الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا از سوی مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه اعلام شد. 
الکس یا همان شهروز سخنوری، فردی بود که به همراه مادر خود و دختری به نام مانلی اقدام به شناسایی دختران، قاچاق آنها و در نهایت بهره‌کشی جنسی از آنها می‌کرد. 
سرشبکه باند قاچاق زنان 
و دختران ایرانی که بود؟
وی سال ۹۰ و بعد از دیپورت شدن از دوبی، به همراه مادر و یک دختر دیگر معروف به «مانلی» اقدام به تأسیس باند فساد و فحشا کرد. سخنوری پیش از سال ۹۰ مقیم آمریکا بود که به علت فعالیت‌های غیرقانونی از این کشور دیپورت و مدتی در دوبی ساکن شده بود.
شبکه فساد و فحشا با مدیریت الکس با ثبت یک شرکت صوری، اخذ ویزای دانشجویی دختران و زنان را انجام می‌داد. این شبکه با ارتباط‌گیری گسترده موفق شده بود کارهای مربوط به اقامت و اخذ ویزا را انجام داده و دختران را به مالزی اعزام کند.
شبکه گسترده فساد و فحشای الکس به واسطه ارتباطات خود با برخی از کارکنان فرودگاه مالزی مُهر قلابی بر روی گذرنامه برخی از دختران زده و مبادرت به خروج آنها از مالزی به مقصد کشورهای دیگر می‌کردند.
این قاچاقچی فحشا پس از یک کار پیچیده انتظامی -اطلاعاتی، در اردیبهشت سال ۹۹ در مالزی دستگیر شد و با همکاری اینترپل به ایران انتقال یافت و برای وی و همدستانش در دادگاه انقلاب پرونده‌ای قضائی تشکیل شد.
تأیید افساد فی‌الارض 
و اجرای حکم اعدام شهروز سخنوری 
دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از رسیدگی پرونده جرائم سنگین این فرد و همدستانش که به صورت گسترده انجام شده و موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور شده بود را از مصادیق افساد فی الارض تشخیص داده و رای به اعدام الکس داد. پس از فرجام‌خواهی وکلای این مجرم‌، راجع به اتهام افساد فی الارض، دیوان عالی کشور با توجه به اینکه از ناحیه آنها ایراد و اعتراضی که موثر در نقض دادنامه فرجام خواسته باشد، مطرح نشده است، فرجام‌خواهی را رد می‌کند.
وی در جریان تحقیقات و در نزد مقام تحقیق در دادسرا بارها به ارتکاب اعمال مجرمانه خود و تشکیل راه‌اندازی زیرساخت‌های انجام اعمال خلاف عفت و فحشا از طریق جذب دختران ایرانی در دوبی و کشور مالزی اقرار 
کرده بود. 
 پس از تایید رای الکس در دیوان عالی کشور، بامداد روز 
«شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲»، حکم شهروز سخنوری ملقب به الکس، پس از طی تشریفات قانونی اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد.
اعدام تاجر فحشا؛
 عصبانیت رسانه‌های معاند، سانسور مدعیان اصلاحات
با وجود جرائم سازمان‌یافته شهروز سخنوری، جریان رسانه‌ای معاند و ضدایرانی مدعی شعار زن، زندگی آزادی از جمله بی‌بی‌سی فارسی، من‌وتو و اینترنشنال و... در اقدامی وقیحانه اعدام این قاچاقچی زنان و دختران ایرانی را در کنار اعدام سه تروریست حادثه خانه اصفهان قرار داده و با برچسب سیاسی، محکوم کردند.
بی بی‌سی فارسی شبکه خاندان سلطنتی انگلیس در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به این خبر نوشت: «در ادامه موج اعدام‌های در ایران که شامل زندانیان سیاسی و غیر سیاسی می‌شود، قوه قضائیه جمهوری اسلامی از اعدام شهروز سخنوری خبر داده است. » 
شبکه مروج فحشا و همجنس‌با‌زی من و تو نیز در واکنش به اعدام سرکرده باند بین‌المللی قاچاق زنان و دختران ایرانی نوشت: «اعدام یک زندانی دیگر توسط جمهوری اسلامی، شهروز سخنوری به دار آویخته شد.» 
یورونیوز فارسی نیز مدعی شد: «افزایش نگران‌کننده نرخ اعدام در ایران، شهروز سخنوری به جرم قاچاق انسان به دار آویخته شد.»
شبکه تروریستی ایران اینترنشنال نیز به خبر اعدام این سر شبکه تجارت فحشا این‌گونه واکنش نشان داد و نوشت: « یک اعدام دیگر با اتهام ادعایی قاچاق انسان و فحشا، شهروز سخنوری سحرگاه شنبه اعدام شد.»
ایندیپندنت فارسی هم در ادعایی مضحک نوشت: «دستگاه قضایی جمهوری اسلامی با هدف ترساندن شهروندان نسبت به پیگیری اعتراضات سراسری دست به قتل گسترده شهروندانی زده است که در دادرسی‌های ناعادلانه به اعدام محکوم شده بودند.»
نکته قابل تامل اینکه رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات نیز که همواره هماهنگی خاصی با رسانه‌های ضدایرانی دارند، نه تنها از خبر اعدام این قاچاقچی زنان و دختران ایرانی استقبال نکردند بلکه به صورت دسته جمعی این خبر را سانسور کردند.
رسوایی دیگر مروجان فحشا 
با ژست حمایت از حقوق زنان 
مواضع رسانه‌های ضدایرانی و اقدام عجیب رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات در واکنش به خبر اعدام سر شبکه باند قاچاق زنان و دختران ایرانی در حالی است که این رسانه‌ها پاییز سال گذشته با ژست حمایت از حقوق زنان ایرانی، آتش بیار معرکه اغتشاشات بودند.
موضوعی که پس از هدف‌گیری و تقبیح برخی مفاهیم همچون «ناموس‌پرستی» از سوی این رسانه‌ها‌، مهر تایید دیگری بر این مدعاست که در پس شعار زن، زندگی، آزادی این مدعیان دروغین حمایت از حقوق زنان، چیزی جز ترویج فحشا‌، بی‌بندوباری و ولنگاری نبوده است. 
از سوی دیگر عملکرد این رسانه‌های مروج فساد و فحشا و به نام آزادی زنان صرفا به این موارد خلاصه نمی‌شود، راه‌اندازی کمپین‌های نظیر آزادی‌های یواشکی، دختران انقلاب، چهارشنبه‌های سفید، ترویج همجنس‌بازی، ازدواج سفید، آغوش رایگان و... تنها بخشی از تلاش‌های رسانه‌های معاند و ضدایرانی در سال‌های اخیر برای هدف قرار دادن باورها و اعتقادات نسل جوان و رواج فساد و فحشا در جامعه ایرانی 
است. 
همچنین چندی پیش ویدئویی از یکی از خوانندگان مبتذل‌خوان در همین رسانه‌ها منتشر شد که وی پشت پرده شعار زن‌، زندگی، آزادی را این‌گونه فاش می‌کرد: «شعار زن زندگی آزادی باید منو یادِ عشق و حال بندازه، من جامعه‌ای میخوام که توش بتونم عشق و حال کنم‌، زن که میگیم درباره مادر بزرگ من صحبت نمی‌کنیم‌، درباره دختران 14، 15 و 16 ساله صحبت می‌کنیم‌، شما باید مشخص کنی که به آزادی روابط اعتقاد داری 
یا نه؟! »